Svar

Bredbånd

For ikke længe siden fik jeg et brev fra TDC hvor det blev meddelt mig at min bredbåndshastighed uden merpris blev sat op fra 25/5 til 40/10. Noget jeg ikke selv havde bedt om. Mit 25/5 abonnement til 259 kr./md. dækker rigeligt mit behov.

I dag besøgte jeg selvbetjening og konstaterede at min fremtidige pris for mit abonnement var steget til 289 kr./md. Dvs. at TDC har påført mig en ca. 11% stining for noget jeg har brug for og ikke selv har bedt om. Og det på trods af at TDC har meddelt at den øgning af min bredbåndshastighed ikke ville medføre en merudgift.

Er der nogle i dette forum der har ligende oplevelser?

(Jeg er ellers glad for et godt og stabilt produkt og jeg regner ikke med at TDC prøver at liste skjulte abonnementsstigninger ind ved at pådutte deres abonnementer løsninger de ikke har brug for. I modsat fald må jeg henlede TDC's opmærksomhed på, at den prispolitik der fra deres side er ført på fast oo mobiltelefoni området taler for sig selv. Bredbånds abonnementerne skulle nødigt gå samme vej).

Trist humørikon

icon

Bedste svar af mneets 19 december 2015, 09:51

Jeg har siden modtaget svar for min henvendelse at der er en rabat på 30 Kr./md.

Se original

2 Kommentarer

Den 5.11. Har  TDC bekræftet at der vil ske prisforhøjelser til 1.1.2016

se indlæg

Er det en faktura der er betalt eller er det først fra januar 2016 at der sker prisstigninger?

https://kundeservice.tdc.dk/nyheder/prisstigning

Jeg har fået at vide at alle prisstigninger vil kunder blive orienteret om pr. mail, så det vil jeg da håbe at du også er blevet. Jeg er yousee-kunde og har modtaget en mail med prisændringer der ikke har noget at gøre med at jeg lige er steget i hastighed. 

Jeg har siden modtaget svar for min henvendelse at der er en rabat på 30 Kr./md.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)