Svar

Bredbånd

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har opsagt mit stationære bredbånd, og fået 3 gb mobilt bredbånd, jeg vil gerne beholde min web mail, hvad gør jeg?

icon

Bedste svar af 2515 2 januar 2014, 14:59

hej fnnnJ.

prøv at se neden for.

mvh.2515.

Opsigelse for privatkunder

Overvejer du at opsige dit abonnement?

Vent med at beslutte dig før du har talt med os

Vi vil gerne gøre en forskel for dig og sørge for, at du får den bedst mulige rådgivning. Hvis du overvejer at opsige dit abonnement, vil vi derfor gerne sørge for, at du får personlig rådgivning og hjælp til dette.

Kontakt os om opsigelse
Ring til os på 70 70 30 30 og tast 5. Vi sidder klar til at rådgive dig, finde et bedre abonnement eller tage imod din opsigelse.

Vi har åbent mandag til torsdag kl. 8-17.30, fredag kl. 8-16.30.

Bemærk: Opsiger du dit bredbåndsabonnement, skal du være opmærksom på, at du mister den e-mail-adresse, der er knyttet til din bredbåndsforbindelse. 

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej fnnnJ.

prøv at se neden for.

mvh.2515.

Opsigelse for privatkunder

Overvejer du at opsige dit abonnement?

Vent med at beslutte dig før du har talt med os

Vi vil gerne gøre en forskel for dig og sørge for, at du får den bedst mulige rådgivning. Hvis du overvejer at opsige dit abonnement, vil vi derfor gerne sørge for, at du får personlig rådgivning og hjælp til dette.

Kontakt os om opsigelse
Ring til os på 70 70 30 30 og tast 5. Vi sidder klar til at rådgive dig, finde et bedre abonnement eller tage imod din opsigelse.

Vi har åbent mandag til torsdag kl. 8-17.30, fredag kl. 8-16.30.

Bemærk: Opsiger du dit bredbåndsabonnement, skal du være opmærksom på, at du mister den e-mail-adresse, der er knyttet til din bredbåndsforbindelse. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)