Svar

Bredbånd

Jeg har en trådløs Q2 Internet Radio, som jeg vil anvende i min havepavillon. Den trådløse forbindelse, fra min router, kan desværre ikke nå derud (forbindelsen afbrydes ca. 5 meter før jeg når ud til pavillonen) Kan man få en enkel forstærker, der kan forstærke forbindelsen, så jeg kan bruge min radio i pavillonen?

icon

Bedste svar af Patrick11 5 december 2013, 11:57

Kunne være sådan en her:

http://www.tektronik.dk/catalog/da/40100-udend-rs-antenne-24-dbi-forst-rkning-for-tradl-st-netv-rk-560.html 

(vigtigt at understrege jeg under ingen omstændigheder anbefaler produktet. Jeg kender det ikke og ved ikke om det virker. Linket er udelukkende til inspiration og er ikke udtryk for TDC' holdning til trådløst netværk)

Da det jo er retningsbestemt, ned i pavilionen, ville den vel kunne ramme?

Hilsen

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

det kan du faktisk- der findes mange forskelige,nogen er bedre end andre- (pris er lig kvalitet)-

søg på nettet-der kommer mange tilbud!!

mvh.2515

Hvis det var mig der spurte, ville jeg ikke ane hvad jeg skulle søge efter. Overrasket humørikon

Jeg har søgt ligt i tråde her i forum, men da jeg ikke ved hvad jeg skal søge efter, vil jeg spørge, om en af disse tråde kan bruges som oplysning:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Router-efter-TDC-router/td-p/82

/t5/Bredb%C3%A5nd/ops%C3%A6tning-af-ekstra-router-som-repeater/td-p/7873

Det kunne jo også være der var andre tråde der var hjælp at hente i.

Ved du noget om ovenstående, 2515? 

At søge på nettet kan være en jungle at finde rundt i, med mindre robinsteenjense ved noget om det i forvejen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Den tekniske betegnelse er en repeater....

Men jeg vil nu heller ikke anbefale nogen frem for andre. Der findes nogen der bare stikkes i stikkontakten - så kører det. Og der er nogen der kan konfigureres efter alle kunstens regler. Man skal købe det der opfylder ens behov.

Maja henviser til en router-efter-router opsætning. Det kunne godt bruges - men det ville være vildt overkill i situatioene som den er beskrevet her.

Jeg kender ikke den aktuelle radio - og er ikke klar over hvor emget buffer der er i den. Hvis det er en af dem der er med lille buffer - så er den ret følsom for "huller" i datastrømmen, og en repeater koster noget på hastigheden. Hvis der så i forvejen kun lige er nok hastighed på netværket - måske fordi der er en langsom forboindelse til nettet - så har du et problem.

Hvis radioen har mulighed for at køre på en kablet forbindelse kunne du løse det på den måde. Så det var måske også en overvejelse værd?

Vh

peter

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

det som jeg mente var bare linket her

Trådløs router repeater - Forstærker dit WIFI netværk

mvh.2515Humørikon flov
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Kunne være sådan en her:

http://www.tektronik.dk/catalog/da/40100-udend-rs-antenne-24-dbi-forst-rkning-for-tradl-st-netv-rk-560.html 

(vigtigt at understrege jeg under ingen omstændigheder anbefaler produktet. Jeg kender det ikke og ved ikke om det virker. Linket er udelukkende til inspiration og er ikke udtryk for TDC' holdning til trådløst netværk)

Da det jo er retningsbestemt, ned i pavilionen, ville den vel kunne ramme?

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P