Bredbånd Nonnedalen, Ringsted

Her i Nonnedalen i Ringsted har vi 8 Mb/s download og 750 kb/s upload. Hvornår får vi mindst det dobbelte? Jeg har set, at man har lagt fiberkabler i et område tæt på Nonnedalen for ca to måneder siden.

Når jeg spørger i en TDC forretning får jeg svaret, at det ved de ikke.

Der er en fiber i det kabel,som TDC har lagt ind i huset. Vil der komme en mulighed for at få signal på den fiber i nær fremtid?

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Sandberg

Der er en der har spurt om næsten det samme.

I denne tråd har PeterA givet et svar.

Måske kan du bruge det /t5/Bredb%C3%A5nd/Fiber-net/m-p/129997#M16477

Korrekt, det indslag havde jeg set. Mit håb var, at der er nogen, som har bedre indsigt i TDCs planer om at tilbyde tidssvarende internethastigheder her og vil dele den viden i dette forum.

Omdømme 1
Hej igen

Jeg kan nu godt forstå at TDC ikke skriver så meget i deres kundeforum, men på den anden side syns jeg også, som dig, at jo mere tillukkede TDC er, jo mere har vi kunder en fornemmelse af at "de sikkert er ligeglade."

Det er de ikke! Som alle firmaer, vil de gerne tjene penge, og beholde kunderne, men hvis nu TDC sadlede om og blev mere åbne om deres planlagte opgaver, fejlmeldinger og hvilke fejl/forbedringer i softwareopdateringer til produkter kunderne kan tjekke efter, så var det også en mulighed for at kunderne blev, og ikke søgte andre steder hen.

TDC har en kæmpe webside, med et hav af informationer, men hvor står ovenstående.

Hvorfor oprettes der ikke en side med "Sidste NYT"?

Om der på sådan en side bør indholde oplysninge om spesifikt Bredbånd Nonnedalen, Ringsted, tror jeg dog ville blive for omfattende. Jeg gætter på, at sådan en side, ville blive utrolig populær.

Du håbede at din tråd blev set af de rette tdc-personer - Det gør jeg også!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)