Blokering af sennheiser.com????

Nu har jeg i flere dage forsøgt at tilgå sennheiser.com for at hente en driver. Jeg kan ikke komme igennem via TDC homebox. Fra arbejde eller via 4g forbindelse på telefon går det uden problemer. Jeg kan pinge serveren, den svarer med det samme. Men ingen http adgang. Har TDC blokeret for domænet/ipadressen?

Venligst

Kaare Christiansen

9 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints whome har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Den virker godt nok her, og er det denne side du snakker om ?

http://da-dk.sennheiser.com/

Hvis der stadig er problemer, så fortæl hvilken browser du bruger ?

Jeg har samme problem med at jeg ikke kan komme på en bestemt side(musang.dk) - Alle andre sider i hele verden... Men ikke musang.dk

Dog kan det lade sig gøre i Opera!? men ingen andre browsere..?

Hvis jeg bruger min telefon som router er der ingen problemer og jeg kan også når jeg er logget på andre Wi-FI.

Så det fortæller mig at det er noget med Routeren - har prøvet at genstarte/resette den.

Jeg er webmaster på musang.dk så det  er et problem - Jeg håber nogen kan hjælpe.

mvh

Kristoffer

homeDuo

Jeg har sådan fået løst mit problem. Det er lidt omstændeligt, det burde nok ikke være nødvendigt at løse det på den måde, men løsningen har ført en masse andre positive ting med sig.

Jeg er også overbevist om at problemet er relateret til TDC routeren. Mit trådløse netværk fungerede heller ikke særligt optimalt. Ift. den belastning en familie på 4 udsætter den for med pc'er, ipads, telefoner, tv og blueray med netkort og hvad ved jeg, tror jeg den mangler lidt hestekræfter :-)

Min løsning er at bruge routeren så lidt som muligt. Dvs. bl.a åbne helt for firewallen og sætte en ip-adresse op som DMZ zone. I DMZ sætter jeg så min egen cicso router på et andet ip-range. Nu skal TDC routeren kun forwarde ip-pakker til min egen router. Det kører som smurt nu, sider loades hurtigere, ikke mystiske stop undervejs. Og så kan jeg nu komme ind på Sennheiser.com. Selvom jeg har arbejdet professionelt  med it i mange år, kan jeg ikke helt forklare, hvorfor sidstnævnte nu fungerer :-)

Venligst

Kaare

Mange tak for svar.!

Det bliver liiige en smule for teknisk for mig med DMZ.

Prøvede at kontakte TDC om problemet, men de vidste overhovedet ikke noget om det. Så... jeg tror bare jeg skifter udbyder. Det er nok det hurtigste og nemmeste.

mvh

Kristoffer

Omdømme 1

Beklager, men jeg tror ikke på at det er routeren, for vi er enige om at Opera browser kan bruges, og routeren skelner ikke imellem hvilken browser der bliver brugt. Det gør websider derimod, så for mig at se kan det være siderne der er dårligt kodet, eller ikke konfigureret til alle browsere             Overrasket humørikon

Mange tak for interressen.

Ja det undre at det virker i Opera!? herhjemme på mit WIFI og ingen andre af mine browsere. MEN hvis jeg tager på et andet WIFI eller med min iphone som router så kan den ses i alle browsere. Det siger mig jo at det må være noget med routeren...? ik? Men så er man jo tilbage ved at det er mærkeligt at man godt kan se den Opera!?

Jeg tror ikke man kan sige at siderne er dårligt kodet da www mappen kun har index.html + en favicon fili i sig.

Men der har indtil for nyligt ligget en ret tung wordpress side. Wordpress begyndte at lave problemer og det var derefter jeg ikke kunnne komme på herhjemmefra... men kunne godt på andre WIFI, ligesom nu.

Derfor tænkte jeg at routeren måske havde lavet en blok på siden da den var for tung, men det hjælper jo ikke at resette den så....

Omdømme 1

Tror jeg har fundet ud af hvorfor IE driller.

Prøv at nulstil IE som vist her:

1. Start Internet Explorer.
  2. Tryk eller klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner. Hvis du ikke kan se menuen Funktioner, skal du trykke på Alt.
  3. I vinduet Internetindstillinger skal du trykke eller klikke på fanen Avanceret.
  4. Tryk eller klik på Nulstil
Ovenstående bør være nok, ellers fortsæt.

1. . Hvis du bruger Windows Internet Explorer 6, skal du klikke på Gendan standardindstillinger.
  2. Tryk eller klik på Nulstil i dialogboksen Nulstil Internet Explorer-indstillinger. Markér afkrydsningsfeltet Slet personlige indstillinger, hvis du også vil fjerne browserdata, søgemaskiner, acceleratorer, hjemmesider, sporingsbeskyttelse og ActiveX-filtreringsdata.
  3. Når standardindstillingerne er anvendt i Internet Explorer, skal du trykke eller klikke på Luk og derefter trykke eller klikke på OK.
  4. Afslut og start derefter Internet Explorer.  
Jeg sidder på en mac så jeg bruger slet ikke IE.

Men har gjort noget ligende med chrome - nulstille og starte forfra. Men uden resultat.

Jeg tror siden vises fint i IE bare det ikke er på mit WIFI.

"siden" er jo PT bare en index.html fil så den skulle vises fint overalt.

Hej Kristofferjul

Jeg har været inde på den der musang.dk

Jeg bruger IE10 og jeg får denne meddelelse.

Tror du ikke det kan have noget at gøre med den ombygning af siden?

Prøv at skrive/ringe til dem og høre hvad de roder med.

jeg kopierer det der står på siden herunder og sletter mailadresser og telefonnummer når du har set det, så giv venligt besked.

--------------------------------------

Musik & Sang

Booking/Management

musang.dk er under ombygning - kommer snart!

musang.dk is being rebuilt - comming soon!

• Povl Dissing
  • Sebastian
  • Rasmus Lyberth
  • Anne Dorte Michelsen
  • Jens Lysdal
  • Jane & Shane
  • Gitte Hænning
  • Ester Brohus
  • Bjørn Eidsvåg
  • Carsten Dahl
  • og mange flere...
Musik & Sang