Blokerede porte

Hvilke porte blokerer TDC for?

Jeg tror alle er klar over at port 25 blokeres (ikke til jeres egne mailservere naturligvis men til alt andet), men hvilke andre porte blokeres?

Findes der en oversigt eller er det hele listen?

PFT

3 Kommentarer

Hmmmmm, er der virkelig ikke nogen fra tdc der har et svar?!?!?!?!Humørikon frustreret

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej COOL_M_F.

Hvis du vil have svar fra TDC, skal du kontakte dem direkte, og ikke her i forum. På forsiden af forum står der, og jeg citerer:

• Vores forum er til for, at kunder kan komme i tale med andre kunder. Hvis du har en fejlmelding eller et spørgsmål, som kun TDC kan svare på, skal du kontakte os direkte i stedet.
Jeg har dog ikke oplevet at der skulle være spærret andre porte end 25.

Edit: Husk dog på at port åbninger afhænger af hvordan Firewall, og/eller NAT/PAT er sat op i Hombox, eller evt. egen router.

Venlig Hilsen

Brian

Så vidt jeg ved spærrer de for port 25/tcp (SMTP) og 119/tcp (NNTP) - jeg fik fjernet spærringen i min homebox ved at kontakte supporten, da jeg kører servere på begge porte.

Jeg forstår ikke hvorfor den skal være nødvendigt at spærre disse porte som standard nu når man alligevel insisterer på at man skal bruge NAT i den elendige Homebox.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)