Blocked - NAT out failed

Har lige købt "Farming Simolator 2013(Steam Version)"

Jeg har sat en intern fast ip til min PC, har også vidrestillet porten der til: 10823.

Når nogen prøver at tilslutte sig mit spil kan de ikke og jeg for denne besked i TDC HomeBox'en:

Sep 10 17:06:18 2013

Outbound Traffic

Blocked - NAT out failed

First packet in connection is not a SYN packet: TCP 192.168.1.10:1349->178.23.177.80:80 on eth1.101 [repeated 9 times, last time on Sep 10 17:06:18 2013] 

In-game giver spillet mig en "Sync 9%" som ikke ændre sig før 30 sek efter hvor spillet forsætter uden der person som prøvede at tilslutte.

8 Kommentarer

Hej PowerEdge

I den tekst du har postet, står at det er noget outbound trafik, der fejler. Det ser derfor ikke ud til at det er dine venner (indgående trafik), der bliver blokeret for.

Jeg prøvede at se om andre har problemet med Farming Simulator, og der kører faktisk en længere tråd på Farming Simulator UKs forum. http://www.fs-uk.com/forum/index.php?topic=122320.0

Problemet ser derfor ikke ud til at relatere sig til Homebox'en. Jeg vil henvise dig til Farmings eget forum. Hvor jeg håber, de kan hjælpe med en løsning.

Hilsen JørgenL

Hej JørgenL,

Dette er bare en af de tilfælde med "NAT TYPE", og har intet med det spil at gøre.

Da jeg har afprøvet flere spil nu som også skal have "NAT TYPE" til "OPEN".

Her er en anden tråd med nogen lunde samme problem, set af over 1.000 personer: /t5/Bredb%C3%A5nd/quot-Open-NAT-Type-quot-MW2-Problem/m-p/57333

Jeg har testet i disse spil/software:

Call of Duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer

Call of Duty: Modern Warfare 3 - Multiplayer

SRCDS - Hosting software

Farming Simulator 2

Left 4 dead 1

Left 4 dead 2

Da dette er en meget stor ting ikke umelbart at kunne åbne for, håber jeg en guide eller ligenge vil finds internt hos TDC(Forventer midst en Gamer bladt de ansatte).

Så jeg håber du kan/vil sende en intern besked rundt så vi kan få svaret på både min, men skam også "Launchy21"s tråd, da alt hvad det bør være er nogle indstillinger i HomBoxen...? Glad humørikon

Dette er noget med HomeBoxen, for selv: "Dead Rising 2" og "GTA IV" kan ikke, giver samme svar i HomeBoxen...

Omdømme 2
Hejsa

Hvad farming angår er det multiplayer spil du opretter pladseret på deres server. Men husk at når du opretter et spil er det vigtigt at du ikke har mods som de andre ikke har for så vil det ikke virke. Men prøv at sætte firewall til minimum. Den log du ser har dog intet med dit problem at gøre.

mvh

Jan

Hej jk44,

Jeg har skam sat min firewall til minimum, og PortForwardet det definerede port.

P.S. Spiller uden mods

Omdømme 2
Ok Portforward er ikke nødvendigt i farmsimulator til multiplayer. Men vil da lade det komme an på en lille prøve. Jeg har en søn der spiller det så kan jeg da tjekke om homeboxen giver problemer Glad humørikon.

Kan evt. tjekke det i morgen Glad humørikon

mvh

Jan

Da jeg ikke har siddet på det her netværk så længe, har jeg nu fundet ud af det har ramt næsten alle mine spil.

Finder flere på nettet med samme udfordringer, som udtaler at det kræver uPnP aktiveret...

Flere på TDC forumet skriver hvordan og hvor, men tror ikke jeg har den samme box(hardware), for kan ikke finde en menu der hedder "omdirigere port".

Alle mine port forwarde indstillinger foretager jeg under menuen der hedder: "LAN servere".

KAN IKKE FINDE UPNP SETTINGS

Hejsa.

Jeg har igennem meget lang tid haft samme problem beskrivelse.

Jeg spiller ikke onlinespil, så det kan umuligt være det der er fejlen.

Min router kan til gengæld ikke find min smartphone, når jeg kommer hjem.

På arbejde, og alle andre WIFI-netværk som jeg bevæger mig ind i er der ingen problemer med.

Fejlen optræder periodisk. Nogle dage virker det perfekt, men andre andre er jeg nød til at genstarte routeren 3-5 gange i løbet af en dag.

Det er altid kun det trådløse der fejler. Alt hvad der er kablet kører 100%.

TDC har haft overvågning på min linie et utal af gange. Så kører det fint igen i en periode, og så starter det hele forfra. Jeg er nu nået til den konklusion, at TDC får 14 dage til at få løst problemet, ellers vil jeg se mig om min NetGear router ikke skal kobles på sagen igen.

Hvis det så virker, så får TDC en sang fra de varme lande!

Jeg gider ikke true med at jeg skifter udbyder, for når det virker, så kører det perfekt. Kundeservice er også altid venlig og hjælpsom, teknikerne det samme, og TDC overholder alle aftaler.

Men det hjælper bare ikke, når problemet bliver ved med at dukke op, og jeg bliver nød til at genstarte routeren hele tiden.

Det kan da ikke være rigtigt, at Danmarks bedste teleselskab ikke kan finde ud af, hvad der er galt med deres eget grej.

Og det er ikke fordi jeg ikke er, eller har været, tålmodig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)