Betalings periode

• NHK
  • Deltager
  • 1 kommentar
Hvordan får jeg min regning til at køre per måned, i stedet for den som nu kører per kvartal ? Hvilket jeg ikke husker at have sat den til eller fået fortalt at den ville.

Med venlig hilsen: Nicklas.

5 Kommentarer

Hej Niklas,

Du bør kigge i den orderebekræftelse du har modtaget fra TDC og tjekke at den ikke er sat til hver 3 månede(Bare for at være sikker).

Efterfølgende vil jeg råde dig til at kontakte TDC per telefon(En mobil eller smartphone kan også bruges), og forklare dem at du ønsker at betaler på måneds basis.

Dette burde ikke være større udfordringer... Glad humørikon

Jeg er ikke ansat af TDC på nogen måde, alt hvad jeg skriver vil være 100% vejledning, gode råd, erfaringer eller en vlidt gæt. Så intet kan tages som værende professionel hjælp

Jeg bliver nok nød til at ta fat i dem, da der står intet om betalingsperioden, i mit brev. 

Hej PowerEdge   

Min selvbetjening er ude af drift i øjeblikket. Står der noget der?

Hvis ikke, kunne det måske være en ide, at få det tilført, som en servise til brugerne.

Hej Alle

Oplysning:

Det er kun de tre første der er ansat i TDC.

TDC Forum administrator + TDC Forum moderator + Ansat i TDC

Alle os andre er kunder.

Forslag til løsninger af problemer skrevet i forum,

kan afprøves på trådopretters eget  ansvar.

2013-08-30_13h19_10.png

Hej MajaH,

1. Jeg benytter mig ikke af TDCs selvbetjening, så jeg skal ikke kunne udtale mig om noget der.

2. Grunden til at du sender TDC Forum rang i denne tråd ser jeg ingen nyttighed i, da den ikke har noget af gøre med tråden...? Hvis du havede mig slut sætning i tankerne, kan jeg oplyse mere tydeligt, JEG ER KUNDE IKKE ANSAT hos TDC, bare se antal at inlæg jeg har foretaget, samt oprettelses dato af min bruger.

Hej

Er der en anden der kan logge på selvbetjening og se om muligheden er der? Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)