Betaling for tvungen ændring af stik

• Deltager
  • 1 kommentar
Er ved at ændre hstighed på svigerforældrenes bredbånd og skal i.flg. kundeservice have sat et multistik op, fair nok men for en loyal kunde gennem rigtig manger år, samt med bredbånds kund i 10år kan det da ikke passe at de skal smide 999kr efter en simpel ogradering af deres stik det er ikke god kunde service, jeg er ikke sur jeg er skuffet

4 Kommentarer

Wow der dukkede så ikke en tekniker op i dag, kundeservice kunne så oplyse efter nogen tids kiggen rundt at der ikke var startet en sag samt der ikke var lagt nogen ordrer Gal humørikon  det seneste de kunne se var at der var oplyst at der nok skulle teknikker på hmm ja og det var så der efter at jeg lage en order.

Nå men nu kigger vi så efter en anden udbyder til svigerfamilien for nu har de sponsorerte TDC for længe Overrasket humørikon NOT

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tica

Jeg er ked af du blev svigtet og at man ikke fik oprettet en sag.

En opgradering af stikket er ikke bare at komme forbi og fjerne det ene stik og skifte det ud med et nyt.

Der skal trækkes et kabel udefra dåsen og opsættes et helt nyt stik. Det tager lidt tid fuldstændig som hvis der skulle bestilles en elektrikker til at opsætte en helt ny stik kontakt. Derfor bliver det faktureret. Prisen er ud fra en beregning med omkostninger.

mvh

Jan

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tica.

Du skriver "Opgradering"--men ikke noget om hastighed ?

Skal der skiftes fra Adsl til Vdsl..?

Ved at opsige det nuværende abonnement,,og samtidig tegne et nyt kan du få installationen (+evt ny Homeboks ) uden beregning,

Du skal blot benytte dig af TDC`s kampagnetilbud.

PT:http://privat.tdc.dk/internet/http://privat.tdc.dk/internet/

Jeg har selv benyttet denne mulighed flere gange,og har nu VDSL med datastik .

Teknikerbesøg / nyt udstyr og opsætning har ikke kostet yderligere.

Selvfølgelig starter en ny bindingsperiode ved ændringerne.

Hilsen Trumle.

jeg er lige kommet ind ved tdc med net tlf og tv

og vil stadig få en regning på opgradering som du kalder det

så hvordan du er sluppet forstår jeg ikke men hvad det skal jeg nok helder ikke

det der ligger i den opgradering du skriver om er temmlig sikkert pearbonding

og det kræver lidt arbejde hos dig og på centralen

mvh aksel

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S