Betal kr 9000 så virker det i dag

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hvis man betaler så er problemet løst, ellers vent en uge. Hvor stor er omfanget egentlig ved denne fejl, hvor intet på TDC Home TRIO + virker

7 Kommentarer

Er der andre som ikke kan se tv og ingen bredbånd har på TDC i Randers området

Hvis jeg vil have det rettet i dag skal jeg betale TDC kr 9.000,- ellers må jeg vente til onsdag !!

Det er IKKE løst. Intet virker her

Du Spamer flere itråde med dine frustrationer.

Jeg har flytet dine indlæg til din egen tråd.

Du har ikke kontakt til TDC her i forum, så det nytter ikke at lade din frustration gå ud over andres tråde.

Hvis du skal give 9000 kr. kunne det tyde på at dit nedbrud har noget at gøre med strømafbrydelselse og så er det vel el-selvskabet du skal sende regningen videre til.

Ok. Jeg er ny i dag og ja meget frustreret. Mine børn kan ikke se tv eller bruge internettet i påsken. Men jeg ønsker ikke at spame noget forum, så det undskylder jeg. Hvordan flytter du egentlig mine indlæg??

mvh

Det er fint du spørger. Hvad du ikke ved kan du jo heller ikke vide.

Dette er et kundeforum og det er kunder der svarer. Hvis du skriver om det samme problem flere steder, kan vi der svare risikere at flere af os svarer på det smme spørgsmål men i flere tråde, og det er jo ikke nødvendigt at du får tre ens svar og slet ikke at vi der svare bruger tid på at svare på et indlæg der allerede er svaret på.

Jeg har fuld forståelse for din frustration, men andre kunder kan jo af gode grunde ikke rigtig hjælpe dig med problemet, så hvorfor skrive det i  forskællige tråd, som andre brugere har oprettet.??

PS. da intet virker hos dig, kan det neppe være samme fejl som det der skrives i de andre tråde, idet fejlen er fundet og løst. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)