Bestilling af internet

• Deltager
  • 1 kommentar
Modtog tilbud om installation af fibernet til kampagnepris. Ringede og afgav ordre, og alt syntes at være i orden. Modtog en uge senere en opringning om at man alligevel ikke kunne effektuere ordren, da systemet meldte at jeg - som sandt er - er bosiddende i udlandet. Jeg skulle derfor med mit pas henvende mig i nærmeste tdc butik og der afgive ordren. Fint nok, problemet er blot at jeg er væk fra Danmark i flere måneder og gerne vil have fibernet installeret, mens huset er under opførelse.
Jeg forstår ikke TDCs holdning, da jeg de sidste tyve-tredive år har været TDC kunde og samtidig boet i udlandet. Lige nu, mens huset er under opførelse, abonnerer jeg kun på mobiltelefon, internetadresse og fastlinie, men indtil sidste år havde jeg også TDC TRIO.
Vær rar at foreslå en løsning, der indebærer installation til kampagnepris og mens huset er under opførelse (det var oprindeligt aftalt at installationen skulle ske tidligt marts 2015).
Jeg kan sende kopi af pas, men det skulle ikke være nødvendigt da jeg som nævnt allerede er kunde. Nærmeste TDC butik er Hillerød.
Med venlig hilsen

1 Kommentar

Ring til TDC på 80808080, for de læser ikke med her.

Mvh Kristoffer

Gundorph

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)