Svar

Bærelinje

• Deltager
  • 4 kommentarer
Nu synes jeg at det er på tide og få en plausibel forklaring på, hvorfor man skal have en "bærelinje" for at få bredbånd, der verserer mange forklaringer på nettet men ingen synes at have de rigtige svar.

Husk at der er kun et fåtal af mennesker der faktisk bruger fastnet telefonen idag.

Håber at der er en i TDC som kan give mig et svar som er nyttigt.

På forhånd tusinde tak :-)

Sniper

icon

Bedste svar af PeterA1 24 november 2013, 14:55

Jeg er godt nok ikke fra TDC.... :-)

Hvis nu du ikke havde bærerlinjen.... Hvordan ville du så få signalerne frem?

Måske har du misforstået noget, da du skriver at det kun er et fåtal der anvender fastnettelefon i dag. For det første er jeg ikke enig. Der er stadig rigtig meget trafik på fastnet. For det andet - det at have en bærerlinje er ikke det samme som at have fastnet. Du kan sagtens have en forbindelse uden der er telefoni på den. Så er det man har et EM-nummer i stedet for et telefonnummer. Hvis man sætter en telefon til sådan en linje vil den ikke virke. Man kan derimod køre bredbåndstelefoni på den - men det er noget andet.

Vh

Peter

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg er godt nok ikke fra TDC.... :-)

Hvis nu du ikke havde bærerlinjen.... Hvordan ville du så få signalerne frem?

Måske har du misforstået noget, da du skriver at det kun er et fåtal der anvender fastnettelefon i dag. For det første er jeg ikke enig. Der er stadig rigtig meget trafik på fastnet. For det andet - det at have en bærerlinje er ikke det samme som at have fastnet. Du kan sagtens have en forbindelse uden der er telefoni på den. Så er det man har et EM-nummer i stedet for et telefonnummer. Hvis man sætter en telefon til sådan en linje vil den ikke virke. Man kan derimod køre bredbåndstelefoni på den - men det er noget andet.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)