Svar

asmtp nedlukning

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har fået en mail at min asmtp er lukket grundet en masse aktiviteter på kontoen fra udlandet!

Jeg har fået mail om det at jeg skal ringe til Support/hotline for at få genåbnet den.

Her er man nr. 25 i køen og har nu ventet 45 minutter og er nr. 12 i køen!!!!!!

Hvordan kan man tillade sig at kalde det hotline/support eller kundeservice for den sags skyld.

Jeg har på den tid næsten kunne køre fra Køge til Odense og stadig nå at modtage opkaldet!!!!

Hvordan løser jeg problemet uden at skulle kontakte TDC pr. telefon for det er squ umuligt....

Mvh.

Per Sørensen

icon

Bedste svar af PerLS 30 april 2014, 20:53

Hej Maja,

Hvis du løser Helt´s tekst endnu engang, så kan du nok (hvis du tager dig ekstra meget sammen), se at det er et svar der ikke behøver at blive kommenteret.

Udover det, så anser jeg dit indlæg, som værende en skænsel for TDC Kundeservice ved, at svare på et indlæg i den tone.

Kunne være man skulle tag kritikken positivt op og løse problemet fremfor, at bruge kritisk kundebehandling også på et debat forum.

Og rigtigt jeg komme ikke til, at svare på nogle af dine og andre øvrige indlæg på denne tråd.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Helt har modtaget fra andre medlemmer.

Hej PerLS.

Der er nok ikke andet at gøre end at vente - desværre  - jeg tror din konto er kompromiteret som det hedder da det kan være grunden til stor aktivitet på din udgående konto - så du skal sikkert have nyt pasword før du kan bruge asmtp igen - alternativt skal du benytte en anden SMTP server - det kræver som regel en konto (mailkonto) hos en anden udbyder.

mvh

/

Hej PerLS

Jeg har fuld forståelse for at du er sur over den lange ventetid, men jeg begriber ikke at du  selv opfører dig på samme måde. 

Forum fungerer ved at du (som har et problem), skriver et indlæg her i forum. Derefter er det så andre kunder der forsøger at hjælpe med dit problem.

Helt som er kunde har givet dig et svar, men jeg kan ikke se du har gidet at melde tilbage, endsige klikke på accepteret hans svar som løsning på din tråd. 

Jeg venter nu på 3. døgn, på din tilbagemelding???

Hej Maja,

Hvis du løser Helt´s tekst endnu engang, så kan du nok (hvis du tager dig ekstra meget sammen), se at det er et svar der ikke behøver at blive kommenteret.

Udover det, så anser jeg dit indlæg, som værende en skænsel for TDC Kundeservice ved, at svare på et indlæg i den tone.

Kunne være man skulle tag kritikken positivt op og løse problemet fremfor, at bruge kritisk kundebehandling også på et debat forum.

Og rigtigt jeg komme ikke til, at svare på nogle af dine og andre øvrige indlæg på denne tråd.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)