Ændring af mobilt bredbånd?

Nu hvor et andet selskab i Danmark har lavet mobiltbredbånds abonnementer der har både 200gb og 1000gb data inkluderet, hvor længe kan man så forvente at der går før end tdc matcher produkterne?

Hos det andet selskab koster en 200gb pakke det samme pr. mdr. som 25gb gør hos tdc.

Jeg vil helst være fri for at skifte selskab, da jeg er godt tilfreds med den kundeservice tdc yder, men hvornår begynder tdc at oppe sig lidt med deres produkter.

/ Jakob

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jakob,

Jeg har meldt idéen videre til vores produktansvarlige, og vil vende tilbage når jeg har fået et svar. Glad humørikon

Hang tight

/Alex

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Efter svar fra ansvarlige, kan jeg sige følgende:

Selvom det er en rigtig god idé at indføre sådanne pakker, er det så lille en del af markedet der har behov for denne mængde data. Derfor har TDC valgt ikke at have lignende løsninger, da det ikke er økonomisk bæredygtigt endnu. Når det vurderes at markedet efterspørger sådan en løsning, vil TDC selvfølgelig være med på vognen Glad humørikon

/Alex

Hvis det er ellers er som med så meget andet når firmaer konkurrer med matchende produkter og matchende priser, ville det betyde at TDCs store datapakke skulle indeholde 200Gb uden at prisen ændre sig. Så kan det godt være at det kun er en minimal del af markedet der efterspørger sådanne datapakker, men så længe folk har behov for mere end 10Gb ender de alligevel med at betale for den store pakke. Om de så har et behov på 20Gb eller på 200Gb vil være uvæsentligt.

Hvis jeres produktansvarlige ikke kan finde fornuften i at gøre hvad man kan for at beholde kunder og sørge for at potentielle kunder ikke vælger andet selskab blot fordi vedkommende ikke mener at behovet er særligt stort, så kunne det være ledelsen skulle begynde at lede efter en ny produktansvarlig som laver produkter der sørger for at virksomheden er kundernes førstevalg.

Kan godt være det bare er mig der mener det, men er kunder ikke en hver firmas levegrundlag?

/Jakob

Hej TDC

Det virker vildt arogant at I ikke mener der er behov for større datapakker, der findes rigtig mange steder i dk hvor I ikke kan levere bredbåndshastigheder der lever op til dagen krav streamning mm. jeg bor et sted hvor mobiltbredbånd er den eneste mulighed, men 10 GB er for lidt data. I burde kunne give ekstra data til de kunder der bor et sted hvor I ikke kan levere bredbånd på højere hastighed end 1 mbit.

jeg overvejer kraftigt at skifte til Telia, der åbenbart har fulgt med i forbrugernes behov.

Vh Morten

JKJakob skrev:
Hvis det er ellers er som med så meget andet når firmaer konkurrer med matchende produkter og matchende priser, ville det betyde at TDCs store datapakke skulle indeholde 200Gb uden at prisen ændre sig. Så kan det godt være at det kun er en minimal del af markedet der efterspørger sådanne datapakker, men så længe folk har behov for mere end 10Gb ender de alligevel med at betale for den store pakke. Om de så har et behov på 20Gb eller på 200Gb vil være uvæsentligt.

Hvis jeres produktansvarlige ikke kan finde fornuften i at gøre hvad man kan for at beholde kunder og sørge for at potentielle kunder ikke vælger andet selskab blot fordi vedkommende ikke mener at behovet er særligt stort, så kunne det være ledelsen skulle begynde at lede efter en ny produktansvarlig som laver produkter der sørger for at virksomheden er kundernes førstevalg.

Kan godt være det bare er mig der mener det, men er kunder ikke en hver firmas levegrundlag?

/Jakob

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P