Ændrer 20/2 til f.eks 15/5

Kan man hos TDC ændrer sit abn. fra f.eks 20/2 til f.eks 15/5 eller lignende ?

Kan ikke rigtig finde noget om det på nettet Trist humørikon

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Det eneste du kan gøre er at gribe knoglen og ringe til TDC, de er de eneste der med sikkerhed kan sige om de kan levere den båndbrede på din linje, men jeg tvivler på de 5mbit i upload med mindre der er vdsl2 tilrådighed...
Det er håbløst at ringe til TDC og finde den rigtige medarbejder, så jeg håbede lidt at en TDC medarbejder ville forvilde sig ind på denne tråd Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan nu også godt gå hen og tage tid inden det sker...

Har du kigget i Wholesale dokumenterne om der er et fremskudt indkoblingspunkt eller fremskudt central tæt på dig du måske kan komme over på istedet for og så få 40/10 via VDSL2...

Jeg blev tilbudt at få 50/5, men der var for mange CC fejl på linien til at det kunne køre ordentligt, derfor blev den neddroslet til 20/2.

Har brug for at kunne UL store filer fra tid til anden, derfor ville det være fedt at få samme muligheder som Yousee tilbyder på deres internet forbindelser.

Omdømme 2

ja det er jo surt når du kan køre 50/5 men så alligevel ikke...

men hvad jeg ved af så er 20/2 det maksimale man kan få over ADSL2+ via annex M, men skal ikke kunne sige det med sikkerhed om TDC har en profil der hedder 15/5 via ADSL2+

men jeg ved at de har en profil til 40/10 via VDSL2 så måske du kan få dem til at prøve den istedet for 50/5...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)