Anden trådløs hardware end Homeboks

Har i et par år kørt med en Apple Extreme sammen med TDC Homeboks. Desværre husker jeg kun at det krævede ufattelig mange indlæg på diverse forums for at få det korrekt sat op.

Der første var at koble det trådløse fra i Homeboksen, hvilket er ret simpelt.

Nå nu til sagens kerne, har købt en Apple Airport Time Capsule 2TB, som skal afløse min Apple Extreme.

Var så total naiv at jeg troede jeg har kunne tage netværkskablet ud af min Extreme og så sætte det i min nye TC. Men NEJ det kan TDC homeboks ikke finde ud af. Har haft slukket strøm etc. etc.

Er ret sikker på jeg skal ind i Homeboksens opsætning (det kan jeg godt finde ud af) og vælge konfigurering og så evt. ned i menuen "Mac adresser" eller "Nyt punkt" eller "Mac filter indstillinger", eller "Tilføj".

Uanset hvad, så får jeg nu muligheden for at indtaste en masse cifre. Er komplet lost og havde glemt hvor total omstændigt det er at få andet udstyr til at arbejde sammen med TDC Homeboks.

Nogen gode råd?

3 Kommentarer

Kom nu PLEASE tdc (-;

Er det ikke bare noget med i skal frigive en IP adresse, eller jeg skal vente 24 timer og så sker det automatisk.

Svar nu please, jeg ved i er så dygtige (-;
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej TeleDKNOT

Husk det er ikke TDC du snakker med her i forum. Det er kunder, der hjælper kunder Glad humørikon

For at din eksterne NAS kan få en fast IP, se her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23676

For at åbne porte, så du kan tilgå den ude fra, se her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23672

Venlig Hilsen

Brian

Hej Brian det ved jeg, men sidst jeg skrev på dette forum svarede en Tdc medarbejdere (og som den eneste med et reelt svar) og det har jeg også set i andre tråde, så jeg ved Tdc også er her på dette forum ;-)

Tusind tak for dine links. Jeg prøver at følge dem og ser om det giver noget.

Min TC har nu stået i 12 timer og blinket uden der er sket yderligere.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)