Svar

ADSL synkronisering


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hej alle

Jeg har siden i onsdags haft fejl på mit internet.

Det er nok 'ADSL synkronisering' den er galt med.

Er det noget man på snedig vis selv kan klare via TDC-homebox?

Eller skal det klares af en TDC-teknikker?

mange hilsener

AMTK

icon

Bedste svar af Stefan 5 januar 2016, 10:18

Hej Amtk

Hvis dit internet stadig er afbrudt efter et genstart af Homebox samt tjek af kabling, så kunne det godt lyde som en sag for en tekniker.

I så fald kan du hive fat i vores hotline her: Kontakt

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Amtk

Hvis dit internet stadig er afbrudt efter et genstart af Homebox samt tjek af kabling, så kunne det godt lyde som en sag for en tekniker.

I så fald kan du hive fat i vores hotline her: Kontakt

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)