Svar

Admin password

Jeg har en elendig trådløs forbindelse på min homebox, så jeg prøver at følge anvisningen for at skifte kanal.

Jeg kigger altså på mærkaten i bunden af boxen og leder efter det "admin password " der skal stå der ; der står intet admin password, de øvrige står på engelsk og TDC har ikke oversat om "password" er lig med password, både adgangekode og password skulle stå på mærkaten, men der står ingen adgangskode, kun noget engelsk som en tekniker sikkert ved hvilket af dem er adgangskode ?

Der står"netværksnavn og et nummer

der står netværksnøgle (WPA passphrase) og så en kode på 8 ciffre

Derefter er mærkatens kant men iflg anvisningen skulle der der stå "Admin password" det gør der bare ikke det sidste der står er netværksnøglen.

Jeg har ikke lyst til at logge ind, når anvisningen ikke passer med det der står på mærkaten, men ca. 6-8 gange i døgnet stopper forbindelsen og jeg må reetablere den manuelt.

Hvorfor er der ikke noget Admin Password ?

icon

Bedste svar af Stephen1 29 maj 2014, 13:04

Hej SilverScrren

De oplysninger du finder på mærkaten, skal bruges for at logge på dit trådløse netværk.

Hvis du vil ændre indstillingerne for dit trådløse netværk, skal du sørge for, at din computer er forbundet til din TDC Homebox med et kabel. Derefter logger du på Homeboxen, og hvis du ikke har ændret brugernavn eller password for den, skriver du admin (kun små bogstaver) som brugernavn og lader passwordfeltet være tomt.

Mvh
Stephen

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej SilverScrren

De oplysninger du finder på mærkaten, skal bruges for at logge på dit trådløse netværk.

Hvis du vil ændre indstillingerne for dit trådløse netværk, skal du sørge for, at din computer er forbundet til din TDC Homebox med et kabel. Derefter logger du på Homeboxen, og hvis du ikke har ændret brugernavn eller password for den, skriver du admin (kun små bogstaver) som brugernavn og lader passwordfeltet være tomt.

Mvh
Stephen
Jeg fik skiftet kanal uden at angive password andet end admin, --- så nu er det spændende om jeg får en stabil trådløs forbindelse. Der var såvidt jeg kunne se, en kurv der var på maximum hen over den kanal der var i brug, så der er en god chance. Tak for hjælp.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det var godt det lykkedes.

Jeg holder også fingrene krydset i håb om, at du får en stabil forbindelse Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)