ADgangsokde til netværket

Bliver hele tinde bedt om at skrive adgangskodene til netværket, hvor serveren opgives til mail.telenor.dk. Vi har tdc bredbånd/internetadgang. Brugernavnet og adgangskoden med * er opgivet;og svarer jeg ok forsvinder popupvinduet. Det er meget irriterende.Er der nogen der kender til et sådant problem?

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Ud fra det du har skrevet, kan jeg næsten gætte mig til, at du har en mail fra en anden udbyder. Det begrænser lidt min viden omkring opsætningen af mailen, men hvis det var en TDC-mail med denne fejl, så ville det typisk have noget med mailopsætningen at gøre. Det ville ofte kunne repareres af vores mailsupport-program, som man kan finde her: http://tdc.dk/4444

Når det drejer sig om en mail fra en anden udbyder, vil jeg foreslå, at du tager fat i dem. Det er som udgangspunkt dem, der kan hjælpe dig med dit problem. Håber på at du finder en løsning, og i så fald er du meget velkommen til at dele den med os her.

/Stefan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P