Abonnement

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg "troede" jeg havde et HomeDuo abonnement, men på min  specifikation for det nyeste kvartal står der ikke noget om dette, i stedet står der sådan:

'10/1 m bredbåndstelefoni - perioden (okt kvartasl 14)  og prisen:....... -882 kr

TDC-bredbånd 10/1 Mbits/s  ........................................................   1422 kr

TDC-bredbåndstelefoni   ..................................................................147 kr

Endvidere har jeg et Serviceabonnement delt i 2:

TDC Service Alle Dage 8-22 Linje   til....................231,25

TDC Service Alle Dage 8-22 Bredbånd til.................73.25 kr

Mine spørgsmål:

Hvordan er ovenstående sammensat - med det i første linie stående minusbeløb? og dernæst plus-beløbene.

Jeg kan ikke finde noget af dette ved at granske i TDC's hjemmesider - prisforklaringer.

dernæst de 10/1 svarer jo da slet ikke til de nye lovede hastigheder på 25/2

Serviceabonnementet kan jeg heller ikke få til at passe sammen med f.eks. denne side: 

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_bb_​tlv_saf

der jo giver en helt anden pris

OG får jeg reelt noget for dette serviceabonnement?????

Jg prøver her i dette forum,  da det nu er lørdag - og  jeg jo ikke kan ringe nogen op

1 Kommentar

TDC Forum er et sted, hvor kunder hjælper andre kunder med problemer, mest af teknisk art. Man kan ikke regne med at TDC selv ser alt det, der skrives her.

Jeg kan kun foreslå at kontakte TDC, se kontaktoplysningerne her: https://privat.tdc.dk/kontakt/

Men der er desværre lukket i weekenden for hjælp med abonnementsspørgsmål.

Når der optræder et minusbeløb kan en af flere mulige årsager være at abonnementet er ændret, og at der derfor sker modregning af forudbetalte beløb til det gamle abonnement. Men TDC plejer at udsende en bekræftelse/meddelse til kunden (e-mail eller digital post på anden måde), inden der foretages ændringer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)