Svar

802.11n

icon

Bedste svar af kimahler 6 november 2013, 20:25

Tak for svaret. Uden jeg skal gøre mig for klog, mener jeg ikke du har ret :-)

Jeg havde fat i TDC support, som syntes boksen så "mærkelig" ud. Så de sendte mig en ny som jeg har modtaget og installeret i dag.

Nu viser inSSIDer at den kører N med med rate 130

Nu håber jeg så den også er blevet mere stabil :-)

Se original

7 Kommentarer

Jeg kan ikke få min TDC homebox til at sende 802.11n uanset hvad jeg gør. InSSIDer siger den sender G med maxrate på 54

Hardware Version: 3DK64-02Software Version: TDC_v260E Kanal = autoEkstra kanal = aktiveret (har prøvet deaktiveret) Trådløs indstilling = 802.11.b/g/nWPA2TKIP/AES Hvad kan der være galt ? Min laptop er af nyere model, og kan godt se N netværk fra fra naboens router TAK-Kim
Jeg måler med TDC hastighedstest typisk ikke mere end 5-8mbit. Men jeg på samme sted kan måle op til 18mbits på min iphone

Forbindelsen er en hometrio 20/2

Wi-Fi Statistikker

NavnLAN Wireless 802.11g PRE N Access Point
Enheds Navnath0
StatusConnected
NetværkLAN
Underliggende EnhedLAN Wireless 802.11n Access Point
Forbindelses TypeWireless 802.11n Access Point
Hejsa

Dit netværkskort er preliminary N eller draft N. Sagt med andre ord så er dit netværkskort i den bærbar Pc for "n-netværket" blev en standard. Generalt kan de fleste draft N kort kørere med det der nu er standarden 802.11N. 

Jeg vil råde dig til at prøve at opdatere driveren til den nyeste. Måske er der mere information på producentes hjemmeside..

Vil du spare tid på at prøve at løse en fejl du måske aldrig kan løse, så tager du din computer under armen og besøger dit lokale IT shop og få dem til at opgradere dit netværkskort.

Rettet, nu med rettelser... ;-)

Hejsa

Dit netværkskort er preliminary N eller draft N. Sagt med andre ord så er dit netværkskort i den bærbar Pc før "n-netværket" blev en standard. Generalt kan de fleste draft N kort kørere med det der nu er standarden 802.11N. Dvs. de fleste draft N virker med 802.11N, men ingen garanti.. 

Jeg vil råde dig til at prøve at opdatere driveren til den nyeste. Måske er der mere information på producentes hjemmeside..

Vil du spare tid på at prøve at løse en fejl du måske aldrig kan løse, så tager du din computer under armen og besøger dit lokale IT shop og få dem til at opgradere dit netværkskort.

Tak for svaret. Uden jeg skal gøre mig for klog, mener jeg ikke du har ret :-)

Jeg havde fat i TDC support, som syntes boksen så "mærkelig" ud. Så de sendte mig en ny som jeg har modtaget og installeret i dag.

Nu viser inSSIDer at den kører N med med rate 130

Nu håber jeg så den også er blevet mere stabil :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)