Svar

Yousee TV og Film app til Telefonen virker ikke med WiFi?

Omdømme 7
Badge +2
Hej, jeg flytter lige et spørgsmål til den rette Forum...

Når jeg bruger WiFi , fryser billedet på Yousee TV og Film appen både på telefonen og ved brug af min iPad, men ved skift til Mobil data virker det godt nok.

Er der andre der har det problem? , kan det være fordi mit 300 Mbps Internet, kun kører med ca. 60 Mbps på iPaden?
icon

Bedste svar af mich 25 juni 2018, 07:17

Jorn-Hansen skrev:

Når jeg bruger WiFi , fryser billedet på Yousee TV og Film appen både på telefonen og ved brug af min iPad, men ved skift til Mobil data virker det godt nok.

Er der andre der har det problem? , kan det være fordi mit 300 Mbps Internet, kun kører med ca. 60 Mbps på iPaden?

Bestemt ikke, jeg kører selv med 58 MB, og her er Yousee ´s anbefalinger. Jeg har sat 5-6 streaminger igang på engang uden problemer

Har du prøvet at afinstallere og installere igen på telefon og Ipad ?

Nulstille modemmet ?

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Jorn-Hansen skrev:

Bestemt ikke, jeg kører selv med 58 MB, og her er Yousee ´s anbefalinger. Jeg har sat 5-6 streaminger igang på engang uden problemer

Har du prøvet at afinstallere og installere igen på telefon og Ipad ?

Nulstille modemmet ?

Omdømme 7
Badge +4
Selv med 25 Mbit

Omdømme 7
Badge +2
Tak for svaret, det viser sig nu det er kun TV2 der ikke virker og de kanaler der sender VM i fodbold Live der ikke virker med WiFi for mig...
Omdømme 7
Badge +2
Jeg ville lige teste det i dag, jeg så Danmark vs Frankrig fodbold på DR1, men med WiFi frøs billedet efter under 1 minut, så jeg måtte skifte til mobil data som virkede under hele kampen.

PS. Vil lige høre, vi har da stadig fri data forbrug?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)