YouSee TV, men ikke bredbånd?

Hej med jer,

Jeg er netop flyttet i ny lejlighed. Inden jeg flyttede forsøgte jeg at få flyttet mit YouSee bredbånd med over til den nye adresse, men det kunne desværre ikke lade sig gøre, da YouSee ikke mente at de kunne levere på adressen.

Nuvel, jeg tænkte at jeg måtte se mulighederne an og ordne det, efter flytningen. 

Til min overraskelse finder jeg ud af at kabel-tv udbyderen på den nye adresse er YouSee. Og på væggen hænger en nydelig coax boks med både TV og internet udgang, præcis som i min gamle lejlighed. Lidt ala. ham her: http://forum.recordere.dk/uploads/23449/imagesCA0IVC83.jpg

Jeg undrer mig derfor over hvorfor YouSee ikke mener at de kan levere på adressen. Der er tydeligvis coax hele vejen ind og udgang i væggen.

Er der mon nogen herinde der kan kaste lidt lys over sagen?

På forhånd tak.

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Er der en antenneforening?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvad sker der hvis du indtaster din adresse herinde?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

joern skrev:
Er der en antenneforening?

Præcis, fordi så kan det netop være at anlægget ikke har en returvej, og det skal det have for at man kan have bredbånd.

Samme som YouSee sagde i min flytningsanmeldelse. Ikke muligt at levere.

Mht. antenneforening. Der bliver ikke nævnt noget om en decideret antenneforening, men der betales til kabel-tv igennem fællesudgifter til ejerforeningen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

kazcon skrev:
Samme som YouSee sagde i min flytningsanmeldelse. Ikke muligt at levere.

Mht. antenneforening. Der bliver ikke nævnt noget om en decideret antenneforening, men der betales til kabel-tv igennem fællesudgifter til ejerforeningen.

Betaler man til ejerforeningen, uanset hvilken TV-pakke man har? Er det tilfældet, er man jo ikke direkte kunde hos YouSee. Sikkert derfor, de ikke kan se det på adressen. Det bedste du kan gør, er at spørge din ejerforening/administrator/vicevære/nabo.

Bor selv i en ejerforening, hvor Grundpakken betales til ejerforeningen. Større TV-pakke, bredbånd og telefoni aftales direkte mellem den enkelte ejer og YouSee.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)