YouSee sikkerhedspakke

Jeg har YouSee sikkerhedspakken indstalleret på 3 PCer, men på den ene har jeg problemer med opdateringer,som jo ellers kommer automatisk. Jeg har haft Windows10 inde på denne PC, men har afinstalleret den igen, på grnd af problemer. Kan det være derfor at der problemer med opdateringen. Der står at maskinen er beskyttet, så det er j da rat at vide, Er der hjælp at hente.

m.v.h. Verner

11 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg skal ikke kunne sige om windows 10 har ødelagt noget i forbindesle med dine antivirus opdateringer. Men du kunne prøve at tjekke op på om du manuelt kan opdatere, blot ved at selv aktivt trykke opdater i sikkerhedsoftwaren.

Hvis du selv manuelt kan opdatere, så måske kikke lidt dybere i opdaterings-indstillingerne. Se om "automatisk opdateringer" er enabled. Så kan der være så noget som "source", altså hvorfra opdateringer skal hentes, hvilke server der skal bruges. Det kan være lidt svært at finde ud af om det er korrekt, men det burde det være.

Hvis det stadig ikke virker,  så kunne du måske prøve at re-installere hele sikkerhedspakken på den PC hvor det ikke virker?! Nogen gange er en re-installation det eneste der virker :)

Hej,

Jeg har forsøgt at afinstallere sikkerhedspakken, det kunne ikke lade sig gøre. Når jeg åbner computeren står der "din computer er beskyttet" , kort efter kommer der en meddelelse om at den skal opdateres, hvilket normalt sker automatisk, når jeg så vil opdatere manuelt sker der intet. Jeg har talt med Patrick i YouSee support, men problemet er der stadig efter ca ½ times support. Vi har aftalt at jeg ringer igen også prøver vi igen. Jeg har sikkerhedspakken liggende på 3 computere,og på de andre 2 er der ingen problemer. Jeg har kørt diverse scanninger og der har ikke været noget at bemærke.Jeg håber at få det i orden,for jeg har altid været glad for sikkerhedspakken, så det er træls,at den ikke virker optimalt pådenne ene computer. 

med venlig hilsen Verner

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

verner72 skrev:
Hej,

Jeg har forsøgt at afinstallere sikkerhedspakken, det kunne ikke lade sig gøre. Når jeg åbner computeren står der "din computer er beskyttet" , kort efter kommer der en meddelelse om at den skal opdateres, hvilket normalt sker automatisk, når jeg så vil opdatere manuelt sker der intet. Jeg har talt med Patrick i YouSee support, men problemet er der stadig efter ca ½ times support. Vi har aftalt at jeg ringer igen også prøver vi igen. Jeg har sikkerhedspakken liggende på 3 computere,og på de andre 2 er der ingen problemer. Jeg har kørt diverse scanninger og der har ikke været noget at bemærke.Jeg håber at få det i orden,for jeg har altid været glad for sikkerhedspakken, så det er træls,at den ikke virker optimalt pådenne ene computer. 

med venlig hilsen Verner

Er du sikker på, at det er den almindelige flere gange daglige opdatering og ikke en opdatering af selve programmet?

Hej,

Jeg er ikke helt klar over hvad du mener. Jeg tror da,at det den daglige opdatering, for der står,at den sidste vellykkede opdatering var den 15-8-2015, og den kommer jo da normalt automatisk.Den anden opdatering, hvad er det ? og hvordan får man den ? Ydermere ser det mærkeligt ud, at når jeg starter computeren står der at computeren er beskyttet,, men kort efter kommer der en meddelelse, at den ikke er opdateret., og jeg trykker på opdater, og der sker intet..Som tidligere nævnt, så har jeg prøvet at afinstallere sikkerhedspakken, men den vil ikke lade sig afinstallere, mærkeligt.

med venlig hlsen Verner 

Omdømme 4

Badge +3
Når jeg går ind på menuen i YouSee's sikkerhedspakke under punktet "Databaseopdateringer står der:

Chomputerens beskyttelse opdateres automatisk. Det er opdateringstider og versioner:

Virusdefinitioner: I dag, 06:26:10 (2015-09-21_03)

Spywaredefinitioner: I dag, 06:26:10 (2015-09-21_03)

DeepGuard: 18.09.2015, 12:47:34 (2015-09-18_01)

Spamfiltrering: 14-09-2015, 14:25:48 (2015-09-14_01)

Du kan også finde Sikkerhedspakken på "Mit YouSee" - "Mit Bredbånd" under punktet Sikkerhedspakken.

Hjælper intet, må du prøve at ringe til support på 7070 4040.

Hej igen,

Jeg kan ikke finde et punkt hvor der står "Databaseoplysninger".Men i opdateringsserveren kan jeg se,at den sidste opdatering var den 15-8-2015 "F Secure Aquaris Update".Jeg kan også se, at beskyttelsen stadig virker, for i oversigt over virus og spyware,står der som sidste punkt, at Trojan Generic11651395 var 1) blokeret 2)fjernet 3) genstart, dato 18-9-2015 .Jeg har også trykket på "kontroller nu" og så står "kontrollerer",men der sker intet. Jeg har også kørt avanceret scanning, og fået beskeden om at alt var i orden. Det er det sådan set også, men hvorfor opdaterer den så ikke automatisk ???

med venlig hilsen Verner

Omdømme 4

Badge +3
Jeg tror ikke du har den samme version, som mig. Det du skriver virker mere som den gamle version.

Har du prøve inde på "Mit YouSee"?

Omdømme 4

Badge +3
Når jeg går ind i YouSee sikkerhedspakken og læser punktet "om" fremkommer nedenstående:

YouSee Sikkerhedspakke 15.3

Common Component Framework 2.39 build 273

CCF CUIF 10.04 build 275
CCF DAAS2 1.10 build 565
CCF Guts2 2.01 build 613
CCF Upstream 2.02 build 205
CCF Diagnostics 9.00 build 267
CCF Scanning 1.66 build 103.568
CCF Network 1.03 build 139
CCF Reputation 2.0 build 1337

© 1993-2015 F-Secure Corporation. All rights reserved. "F-Secure" and F-logo are registered trademarks of F-Secure Corporation. F-Secure product and technology names and F-Secure logos are either trademarks or registered trademarks of F-Secure Corporation. Other product names and logos referenced herein are trademarks or registered trademarks of their respective companies.

This product may be covered by one or more F-Secure patents, including the following: GB2353372, GB2366691, GB2366692, GB2366693, GB2367933, GB2368233.

Portions:
Copyright (c) 2004, 2005 Metaparadigm Pte Ltd
Copyright (c) 1996 - 2009, Daniel Stenberg, <daniel@haxx.se>
For full license information please see licenses-orsp.txt in the product installation folder.

Portions:
Copyright (c) 2009-2014, Alexis Sellier and the Less Core Team

For full license information please see license-lesscss.txt in the product installation directory

F-Secure Safe Search Application

Copyright (C) 2013-2014 F-Secure

Portions:
Copyright (c) 1996-2001 Intel Corporation (http://www.intel.com)

For the full license information please see licenses-CDSA.txt in the product installation directory.

Portions:
Copyright (c) 1995-2015 International Business Machines Corporation and others
For full license information please see icu_license.txt in the product installation directory.

Portions:
Copyright © 2010 Jonathan Wallace
For the full license information please see license-libjson.txt in the product installation directory.

Portions:
Qt GUI Toolkit copyright (c) 2008-2015 Digia Corporation and/or its subsidiary(-ies), licensed under LGPL2.1 license.
For full license information please see qt_license.txt in the product installation directory.

Min version hedde 1.99.192.0   og den ser ud nøjagtig som eksemplerne på jeres hjemmeside.

Jeg har haft sikkerhedspakken i en del år nu, og hver gang jeg har købt en ny computer,har jeg hentet pakken på min installationskode. Der har aldrig været problemer af nogen art før nu. Jeg har tidligere læst,at den sidste udvej var at afinstallere, men hvad gør man når den ikke vil lade sig afinstallere ? Patirick fra telefonsupport kan bevidne dette. Som sagt og beskrevet,så er jeg beskyttet og den fanger det den skal, men jeg kan bare ikke få den til at opdatere, og jeg har gennemsøgt alt ,også på jeres hjemmeside. Jeg forstår ikke, at der ikke kan findes en løsnig pådette"lille" problem.

m.v.h. Verner

Omdømme 4

Badge +3
Jeg har også haft sikkerhedspakken fra YouSee i en hel del år.

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til support på 7070 4040 og få hjælp.

Hej,

Tak for svarene, jeg tror vi slutter her. Som tidligere nævnt, så har jeg kontaktet YouSee telefonsupport, uden løsning,men jeg prøver igen, for en løsning skal der til, det andet er ikke til at leve med.

m.v.h. verner

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P