YouSee Plus boks og Apple Trådløs router

• Bruger
  • 14 kommentarer
Jeg har en YouSee plus (Samsung) boks, og kan simpelthen ikke få den på nettet trådløst. Har haft kontakt til YouSee som har skiftet det trådløse netkort ud 2 gange, samt skiftet boksen, og senest sendt en teknikker der kunne konstatere at med hans test modem kom den online uden problemer.

Derfor er min tanke at der er et eller andet ved det Apple routerene gør der får boksen til ikke at ville hoppe på nettet. Jeg kan godt se netværket på listen, samt få lov at indtaste koden, men eneste resultat er at boksen siger den ikke kan forbinde, og jeg skal søge hjælp på YouSee.dk eller kontakte kundeservice.

Nogle forslag? De 2 routere jeg har, er en Apple Timecapsule (4. generation) samt en AirPort Express (2. generation).

Har forsøgt uden kryptering på netværket, men det gør ingen forskel.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Chano 

Velkommen på YouSee Forum :D

Det fremgår ikke om du har testet direkte på det leverede YouSee Modem, så det er altid at anbefale ellers kan et hard reset af modemmet ( bunden ) være værd at prøve. 

Vi har på det seneste oplevet en defekt i nogle af vores dongles,  men det er så ikke tilfældet her kan jeg læse.

En sidste mulighed kunne være at kontakte support en sidste gang for at få undersøgt/ombyttet dit modem.

Da forummet jo er bruger-bruger kan det også være, at en anden bruger kan byde ind med et løsningsforslag! 

Jeg håber du får løst problemet snarest! 

/Kasper 

Hej Kasper,

Jeg har ikke prøvet med det modem jeg har stående. Men når det virkede med det jeres teknikker havde med da han var på besøg, har jeg ingen grund til at prøve, det virker sikkert. Men jeres router tilbyder bare ikke de faciliteter jeg har i min egen, hvorfor den er nødt til at blive ved med at fungere som modem.

Grunden til jeg overhovedet opretter indlægget her, er et spinkelt håb om at andre har haft samme problem, og har fundet en løsning på det. For som teknikkeren sagde "Når det virker med modemmet, så er der ikke noget galt med boksen", så det må jo skyldes min opsætning på en eller anden måde, men jeg kan bare ikke lige gennemskue hvad der er problemet. :(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)