Svar

YouSee modem maks 10 adresser

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hvordan skal dette forstås: " du kan også benytte trådløst netværk, som du som standard kan tilslutte op til 10 pc'er."
Går ud fra det er 10 enheder, hvilket ikke er meget. Og vis det er "som standard", hvordan får man så flere?
Der er jo ip adresser nok?
icon

Bedste svar af Htop 14 april 2015, 21:55

Jeg endte med at skifte modem/router til en anden model. Herefter har jeg ikke haft problemer. Selvom YouSee også her skriver op til 10 enheder :D

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er et rigtigt god spørgsmål hvad der menes. Det brude være uddybet noget bedre. Jeg har skrevet til YouSee, vender tilbage :D

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har normalt 10 enheder trådløst på. I går havde jeg 16 enheder tilsluttet og det helt uden problemer.

Jeg har ofte også mere end 10 enheder på. Men ind imellem mister routeren forbindelsen ud til enhederne. Det vil sige at jeg kan ikke penge disse, ej heller fra router. Men hvis jeg går ind i netværksopsætning på disse enheder, HAR de en ip adresse. Genstart af enhed eller genstart af router løser altid problemet. Men en trådløs printer, højttaler eller appleTV, er ikke så smarte hvis der hver anden gang skal genstartes før de kan benyttes.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg har en Cisco EPC 3925 router fra Yousee, som jeg har haft en del problemer med gennem tiderne. Ikke så meget på stasbiliteten af Internettet, men mer på performance / hastigheden og wifi signal styrken fra routeren. 

Jeg købte så en Asus N66U router, og satte Cisco'en i bridge mode, så Cisco'en kun fungere som et modem til den nye Asus router. Og det har virkelig givet mig performance og overskud. Jeg har aldrig mere torrent performance problemer, ej heller rækkevidde problem på wifi signalet, samt at mine mystiske DNS problem i Chrome browseren også er helt forsvundet.

Så konklusionen fra mig må blive, at Cisco routeren jeg har er noget langsom / sløv, med mangle på cpu overskud. Cisco routeren kan simpelthen ikke håndtere den samme mængde data og connections, som Asus routeren kan.

Måske det er lignende problemer i sidder med?!

Jeg endte med at skifte modem/router til en anden model. Herefter har jeg ikke haft problemer. Selvom YouSee også her skriver op til 10 enheder :D
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Emil skrev:
Det er et rigtigt god spørgsmål hvad der menes. Det brude være uddybet noget bedre. Jeg har skrevet til YouSee, vender tilbage :D

Hvad svarede YouSee? :D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P