Svar

'Yousee Administrative Centrum'??

Jeg modtog i går aftes en 'interessant' mail fra ovennævnte afsender; der står bla.:

"Denne mail blev sendt via e-mail Yousee Administrative Center til at underrette dig om, at vi midlertidigt har forhindret adgang til din konto, fordi Vi har bemærket et login forsøg på din konto fra en ukendt enhed.

Vi har grund til at tro, at din e-mail-konto kan være blevet adgang til en anden, og det var for ulovlige aktiviteter, du skal sende Yousee Admin Center nedenstående oplysninger ellers vil vi blokere denne konto permanent, skal du svare på denne e-mail med det samme og indtast din detaljer nedenfor..."

Dernæst en anmodning om at oplyse brugernavn + adgangskode! ;)

Har andre modtaget tilsvarende?

icon

Bedste svar af joern 20 maj 2016, 15:19

h2vh31 skrev:
Jeg ved ikke, hvem jeg skulle ringe til - men jeg har afsendt en (til nu ubesvaret) mail.

Til YouSee på 7070 4040 - bredbånd/internet.

Se original

4 Kommentarer

Jeg har ikke, men jeg har set flere skrive om det.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

h2vh31 skrev:
Jeg modtog i går aftes en 'interessant' mail fra ovennævnte afsender; der står bla.:

"Denne mail blev sendt via e-mail Yousee Administrative Center til at underrette dig om, at vi midlertidigt har forhindret adgang til din konto, fordi Vi har bemærket et login forsøg på din konto fra en ukendt enhed.

Vi har grund til at tro, at din e-mail-konto kan være blevet adgang til en anden, og det var for ulovlige aktiviteter, du skal sende Yousee Admin Center nedenstående oplysninger ellers vil vi blokere denne konto permanent, skal du svare på denne e-mail med det samme og indtast din detaljer nedenfor..."

Dernæst en anmodning om at oplyse brugernavn + adgangskode! ;)

Har andre modtaget tilsvarende?

Hvis det var mig, der fik en mail af samme slags, ville jeg omgående ringe til YouSee.

Jeg ved ikke, hvem jeg skulle ringe til - men jeg har afsendt en (til nu ubesvaret) mail.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

h2vh31 skrev:

Til YouSee på 7070 4040 - bredbånd/internet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)