Svar

Wndows 10 og Outlook 2007

• SVJ
  • Deltager
  • 4 kommentarer
Jeg har problemer med at hente post til Outlook 2007, efter at jeg har opdateret til Window 10.

Er der nogen der kender en løsning på problemet.

Jeg kan godt få kontakt til serveren, men kan ikke hente og sende post.

icon

Bedste svar af Petar 11 august 2015, 09:12

Hej SVJ 

Velkommen til vores Forum. 

YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Jeg kan oplyse, at vi ikke har nogen kendte fejl på det problem du oplever. 

Du kan prøve med, at opsætte mailen igen. Hjælpe programmet finder du her.

Hvis dette ikke hjælper, så håber jeg, at nogen der måske har oplevet samme problem kan hjælpe. 

Se original

7 Kommentarer

Hej SVJ 

Velkommen til vores Forum. 

YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Jeg kan oplyse, at vi ikke har nogen kendte fejl på det problem du oplever. 

Du kan prøve med, at opsætte mailen igen. Hjælpe programmet finder du her.

Hvis dette ikke hjælper, så håber jeg, at nogen der måske har oplevet samme problem kan hjælpe. 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Nu ved jeg ikke om du har fået det til virke, men ellers tjek Yousee's mail opsætnings guide's her:

Hvis du har en foreningsmail adresse, så skal SSL kryptering være slået til, samt porte skal opsættes:

http://yousee.dk/sitecore/content/data/overlays/bredbaand/foreningsmail_mailopsaetning.aspx

Hvis du har en mailadr. direkte fra Yousee, så er det lidt anderledes sat op:

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/bredbaand/mail/saadan_opsaetter_du_din_mail.aspx

Jeg har selv lige opgraderett til windows 10, og havde ikke nogen problemer med mail opsætningen til outlook 2007, som jeg også bruger. Jeg har en 2 foreningsmail adresser, samt en gmail adr. som virker fint :)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

moef skrev:
Nu ved jeg ikke om du har fået det til virke, men ellers tjek Yousee's mail opsætnings guide's her:

Hvis du har en foreningsmail adresse, så skal SSL kryptering være slået til, samt porte skal opsættes:

http://yousee.dk/sitecore/content/data/overlays/bredbaand/foreningsmail_mailopsaetning.aspx

Hvis du har en mailadr. direkte fra Yousee, så er det lidt anderledes sat op:

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/bredbaand/mail/saadan_opsaetter_du_din_mail.aspx

Jeg har selv lige opgraderett til windows 10, og havde ikke nogen problemer med mail opsætningen til outlook 2007, som jeg også bruger. Jeg har en 2 foreningsmail adresser, samt en gmail adr. som virker fint :)

Husk at ændre det i din signatur. :D

Omdømme 2

Badge
Takker Jørn, har smidt Win10 på min signatur :)

Omdømme 3

Badge +3

moef skrev:
Takker Jørn, har smidt Win10 på min signatur :)

Vil det sige, at du stadig har win 7 og 8.1? Jeg har godt nok skiftet det hele med win 10.

Omdømme 2

Badge
Jeg bruger stadig win 8.1 til musik produktion, og så har jeg en gammel partition m. windows 7 på samme computer hvor jeg sikkert laver en "clean" install. Kan godt lide den nye win10 startmenu, ellers er jeg ikke så vild med designet og hastigheden på win10. Sikkert fordi jeg lavede en upgrade og ikke en clean install.

Men jeg har ikke nogen problemer med win10 og programmer der ikke virker. Outlook 2007 virker fint, så i SVJ's tilfælde er der noget andet galt. Hvis SVJ har lavet en upgrade til win10, så burde outlook automatisk forstætte med at virker. Medmindre der er noget sikkerhedssoftware der spære for mail adgangen. 

SVJ, du kan jo altid lige prøve at slå firewall'en, defender  fra i win10, og se om det gør nogen forskel. Hvis det er en ny clean installation du har lavet, så kunne det være noget SSL sikkerhed som ikke er sat op korrekt. Det tidligere indlægs links burde kunne hjælpe med SSL krypteringen :)

Omdømme 3

Badge +3
Jeg har heller ikke problemer med Outlook efter opgradering til Windows 10. Min Outlook er en årgang 2013.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)