Spørgsmål

WiFi på SAGEMCOM F@AST virker ikke

Jeg har fået denne router for 1 måned siden og den virkede fint indtil for 4 dage siden. Der er fin adgang til internettet når man er koblet op med kabel, men jeg kan ikke længere logge på wifi med nogen enheder.

Det er kun 2,4 GHz der er aktiv - jeg kan ikke aktivere 5GHz

Jeg har resat router og genstartet et utal af gange.

Hvis jeg sætter den op som åben kan jeg godt connecte - så kører den med ca 2k/s - helt umuligt.

Er der nogen der har bud på, hvad jeg kan gøre for at få adgang og gang i den igen??

Pft.
Steen

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet at logge på router (instruks i bunden) og manuelt reaktivere 5 GHz?
Er der tale om 3890 modellen? Måske skal den byttes.
Hej Slangefar, tak for dit hurtige svar!

Ja, det er 3890 modellen, og jeg har prøvet alt, hvad jeg kan komme i tanke om - herunder at resette den, skifte netværksnavn, skifte wifi password, sætte den op som åben uden sikkerhed, aktivere gæstenetværk, skifte kanaler til de mindst belastede - alt sammen uden held. 5G netværket er koblet fra, og jeg kan ikke se nogen steder at reaktivere det. Selv om der er en setup mulighed for både 2,4 og 5G neværket kan jeg ikke tilgå 5G opsættet separat - den viser blot 2,4G setuppet.

Jeg har nu snakket med YOUSEE, der har forsøgt at få liv i den i 30 minutter og da det ikke lykkedes har de besluttet at sende en anden - den kommer forhåbentlig i morgen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)