WiFi enheder mister registreringen


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg er ny YouSee kunde og er overordnet set glad for det samlet bredbådnsprodukt, hvor jeg har fået tilsendt en Netgear c6250 router. Jeg oplever dog dagligt at mine WiFi-enheder (iPads, iPhones, Appe TV, PS3) pludselig ikke kan gå på nettet eller se hinanden.

Når jeg prøver at logge på igen kommerder der enten en besked om at netværket ikke kan genkendes, at der fejl i passwordet, delingen ikker er slået til.

Løsningen på problemet er pt. at jeg skal genstarte routeren hvorefter det helle virker igen. Dette sker typisk 1-2 gange om dagen.

Jeg er blevet anbefalet af supporten ikke at køre med dynamisk kanaler men at køre på kanal 8 på 2.4GHz og kanal 36 på 5GHz - og kører eksklusivt med WPA2-PSK [aes] på begge. 

Jeg har i denne uge fået tilsendt en ny router som dog ikke har afhjulpet problemet.

Jeg har fra en YouSee tekniker hørt at der skulle være udfordringer på denne router omkring dynamisk DNS .. kan det være problemet ?

Ulrik

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)