Vil ikke forbinde

• Ben
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Den 23/12 havde jeg min router slukket, og da jeg så tændte den igen, ville den ikke forbinde til nettet. Var derefter i kontakt med yousee support, der ikke kunne se fejl på mit net, og ville sende en tekniker. Men den 25/12 om aftenen, ville den gerne forbinde igen. Jeg kom så idag til at slukke for strømmen til routeren, og nu vil den igen ikke forbinde.
Min router er en netgear cg3700emr. Og den har stået samme sted i et år, uden at der er pillet ved ledningerne, og har virket upåklageligt.
Er der andre der har oplevet det samme?

Mvh Ben

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har selv en 6250, og nogen gange kan man vente meget længe på, at den får forbindelse efter den har været slukket. Lær at forstå lamperne på din router. Det gør det også nemmere, når man skal ringe til support.

Der findes folk, som aldrig slukker deres udstyr, af frygt for det ikke starter igen ;-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Slangefar skrev:
Jeg har selv en 6250, og nogen gange kan man vente meget længe på, at den får forbindelse efter den har været slukket. Lær at forstå lamperne på din router. Det gør det også nemmere, når man skal ringe til support.

Der findes folk, som aldrig slukker deres udstyr, af frygt for det ikke starter igen ;-)

Og så er der dem, der har telefoni fra YouSee - de slukker aldrig.;)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Når svigermor klager over, at hun ikke kan komme igennem på telefonen. Så siger man bare router problemer ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)