Svar

Viasat Film Pakken, som er tilgængelig fra på Mandag

Omdømme 3
Badge
Ved godt, at der er beskrevet en del om dette emne. Mit spørgsmål beror på, om man er tvunget til at abonnere på hele filmpakken til 99,- Pr, Måneden? Eller, at man som bruge hos YouSee har mulighed for at abonnere på en enkelt kanal, som kunne være: Viasat Film Premiere? Hvis! Jeg bestiller hele filmpakken, så har jeg allerede
: Viasat Series, da den blev erstattet af: TCM, så i øjeblikket er den på kanalplads: 68. Hvorfor bestille hele pakken, når jeg i forvejen har: Viasat Series? Syntes, at det kunne være befriende at købe og abonnere på det enkelte. I stedet for, at være tvunget til at købe sig adgang til pakker? Bortset fra det, er der så mulighed for, at man har mulighed for at se hele Viasat's Film kanaler på: Humax boksen, YSR-2000?
icon

Bedste svar af Radiomanden 11 juni 2017, 19:33

Der er ikke så vidt vides skrevet andet end at pakken kan købes for Kr.99/måned, så det er nok ikke muligt at købe kanalene enkeltvis.
Hvis det er Humaxen der haves, så indholder den de kanaler/pakker som hver enkelt kunde har rettighed til.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er ikke så vidt vides skrevet andet end at pakken kan købes for Kr.99/måned, så det er nok ikke muligt at købe kanalene enkeltvis.
Hvis det er Humaxen der haves, så indholder den de kanaler/pakker som hver enkelt kunde har rettighed til.
Omdømme 3
Badge
Okay!
1000 tak for denne information, så jeg er bekendt med, at kanalerne kommer først på min Humax-boks. Hvis jeg bestiller: Pakken. Kr 99/måned.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Fønix 73

Tak for at vende tilbage til forummet og Radiomanden :) Jeg går ind at markerer Radiomandens svar som bedste svar.

Vi har også en nyhedstråd om Viasat Filmpakken her

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P