USB Modem E3276 (sim-fejl)


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Modemet skulle jo installere sig selv og du er på nettet med Mobil Partner. Opretter forbindelse og får besked (simfejl-tilslut netværk)

Yousee teknikker har kikket på det og sendt nyt Modem og simkort. Samme resultat simfejl- tilslut netværk. Har prøvet med andet Yousee simkort, samme fejl.

Har prøvet på anden computer samme fejl...nogen der har haft samme problem?

  

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Gabi 

Først og fremmest så kan jeg se, at det er dit første indlæg på YouSee, så hermed velkommen til! :D

Nu er det lidt tid siden, at du har skrevet dette indlæg og desværre stadig ikke fået et svar. Derfor vil jeg lige gå ind at prøve at hjælpe dig i den rigtige retning :D

Jeg kan se at du spørger om andre brugere har oplevet lignende problem hvilket jo er rigtig fint! :D Desværre er der ikke nogen der har budt ind med svar, så jeg vil faktisk anbefale, at du kontakter vores kundeservice, da problemstillingen i dette tilfælde med al sandsynligt skal afhjælpes af YouSee.

Ps. så håber jeg imidlertid at du har fået løst problemet! 

/Kasper

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)