USB Modem E3276 (sim-fejl)


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Modemet skulle jo installere sig selv og du er på nettet med Mobil Partner. Opretter forbindelse og får besked (simfejl-tilslut netværk)

Yousee teknikker har kikket på det og sendt nyt Modem og simkort. Samme resultat simfejl- tilslut netværk. Har prøvet med andet Yousee simkort, samme fejl.

Har prøvet på anden computer samme fejl...nogen der har haft samme problem?

  

1 Kommentar

Omdømme 2
Badge +1
Hej Gabi 

Først og fremmest så kan jeg se, at det er dit første indlæg på YouSee, så hermed velkommen til! :D

Nu er det lidt tid siden, at du har skrevet dette indlæg og desværre stadig ikke fået et svar. Derfor vil jeg lige gå ind at prøve at hjælpe dig i den rigtige retning :D

Jeg kan se at du spørger om andre brugere har oplevet lignende problem hvilket jo er rigtig fint! :D Desværre er der ikke nogen der har budt ind med svar, så jeg vil faktisk anbefale, at du kontakter vores kundeservice, da problemstillingen i dette tilfælde med al sandsynligt skal afhjælpes af YouSee.

Ps. så håber jeg imidlertid at du har fået løst problemet! 

/Kasper

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)