Svar

Ur efter nedbrud


Den 17.december var der nedbrud på bredbånd og YouSee TV box😂
Efter det er kommet op og køre igen er der en ur i systemet som er en time bagefter😅
Jeg kan ikke rette tiden til DK tid😇
Jeg har haft kontakt til min leverandør af varmestyring og styring af lys🤓
Min leverandør har ingen steder og ændre tiden på uret og siger det er fra YouSee det skal ændres
icon

Bedste svar af MS-ERIK 19 december 2017, 18:09

Prøv at checke om tid og dato er indstillet korrekt i routeren. Hvis det er en Sagemcom 3890 kan man se tiden på routerens administrationsside. Det er muligt at den forkerte tid i D-Link udstyret følger routerens tidsangivelse.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvilket udstyr har problemet.?
Det er udstyr fra D-link som kører gennem app mydlinkhome
Omdømme 7
Badge +6
Hvis ikke det er You See udstyr, så yder de ikke support eller fejretning på det.
Problemet er ikke større end, jeg kan stille ON tiden en time frem på udstyret således der er ordentlig varme på om morgenen .
Og lyset igen tænder og slukker på de rigtige tidspunkt .

Men ellers tak for info
Omdømme 7
Badge +3
Prøv at checke om tid og dato er indstillet korrekt i routeren. Hvis det er en Sagemcom 3890 kan man se tiden på routerens administrationsside. Det er muligt at den forkerte tid i D-Link udstyret følger routerens tidsangivelse.
Tak for hjælpen👍🏿
Da jeg kom ind det rigtige sted som du beskrev 👍🏿
kunne jeg ændre tidszonen 👍🏿
Nu kører det perfekt igen 👍🏿😊😊🇩🇰
Omdømme 5
Badge +7
Hej hpm6823

Tak for tilbagemeldingen :)

Jeg har lige markeret MS-ERIK's svar som bedste svar.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)