Spørgsmål

Uklart tv billede på Ipad.

Jeg kan se en havde samme problem for lidt tid siden. Løsning tak ikke oplysning om hvem der har samme problem tak.

Jørgen Groth

Fakta.
Havde Pinsedag flere gange kontakt til jer ang. mit problem.
Problemet er det samme uanset jeg bruger Play på TV2 eller jeg benytter Yousee appen tv.
Medarbejderen nulstillede routeren.
Har 100 Mb i downloadhastighed.
Hvad er årsagen. Fortæl mig ikke at det skal være sådan.
Wi fi adresse e4:E0:A6:16:EC:E5
Modelnavn iPad (5. generation)
Modelnummer MP2F2KN/A
Serienummer GCGVL7ERHLF9

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hej Jørgen.
Du skal være opmærksom på at du ikke skriver direkte til Yousee her på Forum. Du skriver sammen med andre forumbrugere. Desuden kan vi ikke bruge serienummeret på din IPAD til ret meget.
Men for at komme tilbage til dit problem. Hvis det ikke kun er Yousee streaming der har problemet, men også f.eks. play fra TV2. Så er det nok forbindelse fra din IPAD til wifi der er galt med. Dette kan ligge ved mange ting. Hvis du f.eks. bor i en boligblok, eller et tæt beboet område vil der være mange andre der har deres WiFi på samme frekvens. (forstil dig at der er mange der har en gammeldags Walie Talkie, og alle snakker i munden på hinanden på samme frekvens). Eller der kan være noget der skærmer forbindelsen mellem din IPAD og router (f.eks. et stort spejl er nok, eller et stort køleskab o.lign.) det er også afhængig af hvor langt væk du er fra din router., når du bruger den, og hvor mange andre der bruger din router samtidig med at du bruger den. Der er virkelig mange ting der kan influere på kavliteten, og dermed hastigheden på din Wifi forbindelse. Den hastighed du skriver du har, er kun garanteret hvis du tilslutter dine enheder med ledning, ikke på WIFI.

-Brian
Omdømme 7
Badge +2
Hej, du er da heldig at have et billede på iPaden, på min fryser billedet efter 1 minut. Men som Brian skriver kan det være fordi dit Wifi er for langsom, jeg har 300/60 Internet med Wifi på iPaden er under 50 mps... har du prøvet med en hastigheds test?
Omdømme 7
Badge +2
Det skal dog siges at TV2 Play virker OK, især med den nye app.
Omdømme 7
Badge +2
Min virker igen på telefonen, prøv at slette appen og hente den på ny Yousee TV og Film appen... jeg ser F1, men det stopper efter kort tit, men vent og det virker efter lidt tid...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)