Svar

ukendt ip adresse

jeg har et sagem modem det nye der ligner noget fra et rumskib jeg har et problem mit avast security har en wifi scanner som finder en ukendt ip adresse på mit net den finder en vestel komunikasyo sanayi på ip adress 192.168.0.14 alle min andre trådløse ting lægger sig på senere adresser og min pc som er på kabel på slut 12 crome cast på 16 -17 humax 15 tlf 18
jeg har skiftet wifi pasvord fleregange og router pasword renset pc i bund ingen malvare ingen virus og alligevel får jeg den hvad er der galt hjælp mig venligts jeg føler mig utryk ved dette på for hånd tak
peter
icon

Bedste svar af uglendk 28 november 2017, 12:03

jeg kan med glæde at det der er .
det er mit hitatisi smart tv fra power med wifi som den ikke kan finde men nu kan den jeg har haft det i ca 1½år og købt mig fatig i trådløse wifi produkter men fik at vide at wifi kun virkede i uk fra hitatisi tv trak en tråd gennem beton vægen har internet og alt andet på tv og en trådløs wifi fra tyrkiet men tak for alle som ville hjælpe og man bliver klogere god jul til alle
Peter

Se original

2 Kommentarer

jeg kan med glæde at det der er .
det er mit hitatisi smart tv fra power med wifi som den ikke kan finde men nu kan den jeg har haft det i ca 1½år og købt mig fatig i trådløse wifi produkter men fik at vide at wifi kun virkede i uk fra hitatisi tv trak en tråd gennem beton vægen har internet og alt andet på tv og en trådløs wifi fra tyrkiet men tak for alle som ville hjælpe og man bliver klogere god jul til alle
Peter
Omdømme 5
Badge +7
Hej uglendk

Tak for tilbagemeldingen - godt der kom klarhed over det :)

Jeg har markeret din opfølgning som bedste svar.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)