Spørgsmål

udfald på netgear CG3000


Hej Yousee

Jeg har et avanceret Ubiquity router, switch system efter jeres netgear CG3000 router.

vi oplever at netforbindelsen forsvinder flere gange om dagen.
Jeg har fået følgende fejl logs fra CG3000 routeren:
Mon Oct 31 19:48:04 2016 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=28:c6:8e:95:bd:90;CMTS-MAC=00:07:7d:8e:8a:65;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Mon Oct 31 19:48:04 2016 Warning (5) MDD message timeout;CM-MAC=28:c6:8e:95:bd:90;CMTS-MAC=00:07:7d:8e:8a:65;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

Hvad betyder denne fejl?

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)