Svar

Tv&Film/Indstillinger og mine køb

Omdømme 3
Badge
Hvorfor bliver lejefilm ikke slettet fra systemet af, når De er set og betalt. De bliver slettet fra boksen: YSR-2000. Hvorfor så ikke slette diverse lejefilm på: Internettet/Coax? Diverse lejefilm er jo betalt og set, så man skulle da mene, at lejefilm blev automatisk slettet derfra? Alligevel kan jeg se alle diverse lejefilm. Hvorfor ikke bare slette det en gang for alle, så jeg slipper for at gense lejefilm? ;)
icon

Bedste svar af Radiomanden 6 december 2017, 15:43

De film der lejes vil ligge i lejede Film i leje perioden som er 48 timer, så fjernes de. Har i øjeblikket 0 liggende.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
De film der lejes vil ligge i lejede Film i leje perioden som er 48 timer, så fjernes de. Har i øjeblikket 0 liggende.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Har stadig 3 lejede film liggende. Selvom, at de er lejet for flere år siden. Det passer ikke hvad du påstår! Kan se, at der stadig er 3 lejefilm på: Film&Tv. Hvordan vil du forklare det?
Omdømme 7
Badge +6
Som det ses er der ikke nogen.

Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Som det ses er der ikke nogen.

Klart, når der er din egen hjemmeside og lejede film. Har du trykket på: TV&Lejede film, som stadig er på: Indstillinger og køb? Flere år tilbage? Du kører kun på din egen vedhæftning.
Omdømme 7
Badge +6
Den eneste film der ligger er inde på sidst sete, månedens film som blev set for et par dage siden.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Phoenix 73

Jeg har lige markeret Radiomandens svar som bedste svar, da det er sådan det burde forholde sig.

Så hvis du stadig oplever dette, så er det noget skal ses på via vores support.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)