Traffic shaping igen?

• LGZ
  • Deltager
  • 3 kommentarer
Hej Yousee.
Er I begyndt at køre med traffic shaping på visse porte om aftenen og weekender (trafiktidspunkterne)? Det ser nemling sådan ud.

Er det permanent, så man skal overveje at finde en ny udbyder eller er det midlertidigt?

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej 
  • 

YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Jeg vil anbefale dig at kontakte teknisk support på 70 70 40 40

Åbningtiderne er: hverdage 8.00-20.00 - weekend/helligdage 10.00-20.00

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

• Ok, til andre brugere. Oplever i det samme med begrænsede download hastigheder på foskellige porte? F.eks. via NNTP og standardporte 119 og 563? 

Når man betaler for en 100/30 forbindelse, så er det 24/7 man forventer 100/30 og det har også været fint længe efter de forskellige opgraderinger.

Ingen steder har de skrevet noget med at de er begyndt at bruge traffic shaping i de travle tidspunkter.

LGZ skrev:
    Ok, til andre brugere. Oplever i det samme med begrænsede download hastigheder på foskellige porte? F.eks. via NNTP og standardporte 119 og 563? 

Ja, LGZ - har samme begrænsede hastigheder her

Jeg har lige testet og det ser sådan ud ...

En kammerat har 100/30 og bliver begrænset til 10mbit, jeg har 300/60 og lander på omkring 60-80mbit.

Samme her med en 100/30, får 10-15 Mbit.

Har nu lagt mærke til, at efter opgradering af central i området, kan jeg får 300 mbit/s forbindelsen.

Så de er vel begyndt med traffic shaping, for at undgå hastighedsproblemer med dem som har bestilt 300 mbit/s.

Gad vide om Yousee har lyst til at bekræfte traffic shaping via support mailen de fik et par dage siden, det tror jeg ikke de har lyst.

Men godt man kan køre gennem VPN, lidt bøvlet, men det virker :-)

Underligt, nu har jeg hastighed igen.

Hej

Har også oplevet nedsat hastighed på visse porte om aftenen/weekender.

Oplever til tider at kvaliteten er svingende. dette hænger ofte sammen med manglende båndbredde

[img]341iEB692858298D7386.png[/img]

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P