Svar

Teamspeak server port (9987) vil ikke åbne.

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej

Jeg er i øjeblikket i gang med at etablere en teamspeak3 server. Jeg er bare løbet ind i et problem som gør at jeg ikke kan åbne port 9987. Nogen som evt. har en løsning på mit problem? Jeg har en Netgear C6250EMR router.

Jeg har ringet til YouSee's hotline, og har snakket med en del personer (viderestilling) som dog ikke har kunnet hjælpe mig. Derfor håber jeg der er nogen andre der kan hjælpe.

Tak på forhånd:-)

icon

Bedste svar af Sjak 7 juni 2015, 23:03

Hotline omdirigerede mig først til en anden. Eftersiden siger personen at han ikke kan hjælpe mig med portforwarding.

Jeg kan godt finde ud af at åbne porte, men selve porten kan ikke ses åben af forskellige checking metoder. Derudover har jeg testet det lidt med en ven og har fået det til at virke:-)

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg undrer mig over hotline ikke kan hjælpe dig. I bunden af router får du den den adresse, brugernavn, password du skal bruge til at logge på din router. Så trykker du på fanebladet Advanced og vælger Port forwarding. Jeg har ikke ikke prøvet det i vores fælles router, men i andre routere.

Hotline omdirigerede mig først til en anden. Eftersiden siger personen at han ikke kan hjælpe mig med portforwarding.

Jeg kan godt finde ud af at åbne porte, men selve porten kan ikke ses åben af forskellige checking metoder. Derudover har jeg testet det lidt med en ven og har fået det til at virke:-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Så problemet er løst?

Yes. Jeg har fået serveren op at køre;-)

Hvordan fik du porten åbne ?

jeg sidder med samme problem. og yousee vil ikke hjælpe mig.

Du skal bare lave en port som er UDP som hedder 9987. Den burde åbne sig efter det, selvfølgelig også have en statisk IP. Du skal IKKE checke om porten er åben på nettet eftersom det er en UDP port så den kan ikke se begge veje. Det burde virke

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Sjak

Da du ikke selv har accepteret #M896 med løsningen, som løsning herinde, har jeg gjort det for dig :D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)