Synology ds215+ via netgear cg3000


Jeg har lige købt den nye synology ds215+ hvor jeg har det store problem at jeg bliver ved med at miste forbindelse til den efter nogle få minutter. Jeg kan efter jeg har taget strømmen og genstartet få forbindelse i nogle få minutter. Kan det være router der er problemet? Jeg kan sagents bruge mine andre bærbare og iPad samt telefon på netværket uden problemer.

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +1
Jeg ved ikke om du har fået styr  på det.

Hvad jeg ville prøve wer, at tjekke om jeg køre nyeste firmware på boksen. Firmwaren kan hentes herfra:

https://www.synology.com/en-global/support/download/DS215+

Dernæst ville jeg nulstille boksen, blot for at være sikker på at alle indstiller er default. Dernæst opsætte alle dine egne indstillinger igen.

Hvis det ikke løser problemet, ville jeg nok begynde at kikke på Routeren, om den kan finde på at lave timeouts på dit LAN.  Muligvis prøve at nulstille routeren, og hvis det ikke løser problemet, så snakke med Yousee support, som måske kan hjælpe med en forklaring på problemet:

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/kontakt.aspx

Som en anden test og udvej, kunne du måske prøve at låne en anden router (måske af famile), og så sætte Netgear routeren i bridge mode til den nye router. Og så igen testet om forbindelsen mistes.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)