Stofa afskaffer fair-use. Mon Yousee gør?

Det forlyder at Stofa afskaffer fair-use... De lancerer også snart 300 Mbit. Mon de kommer før Yousee? :-)

9 Kommentarer

Jeg har søgt på nettet, og det ser ud til at det spørgsmålet er drøftet på recordere.dk. Der er i hvertfald mange tråde med ordet "fair use" 

Om vi her må diskutere de forskællige tiltag andre teleudbydere har i sinde at gøre på sigt, ved jeg ikke, men da et evt. svar peger i retning af noget intern viden, tror jeg ikke vi skal gøre os så store forhåbninger om at nogen her i forum vil lække sådan en nyhed. Vi bliver desværre nok nød til at vente på en pressemeddelelse eller holde øje med om der er chefer der udtaler sig på nettet.

Er der andre kunder der har fundet noget på nettet om Yousee's interne planer? 

Alle kommer før YouSee.. De er så bagud...  ^^

YouSee's bredbånds forbrug har ikke virket siden August 2014, så jeg gik da ud fra at de havde afskaffet "fair use" allerede dengang?

Jeg brugte forbrugsmålingen til at checke om der var noget mistænkeligt misbrug på min forbindelse, men lige nu har jeg ingen mulighed for at holde øje med det.

Som deres net køre for tiden(for mit vedkomne), burde det afskaffes.. man kan ikke diktere "fair use" når man ikke selv kan levere det kunden betaler for.

Det kan være at det er tilpasset brugeren :P

Virker perfekt her - Har ca. 112mb - ingen kvaler overhovedet.

Du har ret mped0349. Deres fairuse grænse betyder intet! ;-(
Det er umuligt at komme i nærheden af grænsen, når de ikke kan tilbyde den båndbredde man abonnerer på.
Her er det dog ikke bare 'for tiden', her kører det som l... på 4. år. Når det kører rigtigt godt i primetime, så giver de ca 20mbit, men typisk ligger den på 5-10 mbit. Abonnementet siger 60.
Sørgeligt yousee
Har ikke læst deres "interne" forretnings ting, og sådan, er jo ikke spion, eller bryder deres tavspligt. Men ja som bruger, og flittig (teknik) surfer, vil jeg sige: at fair use og begrænsning på eller lukning pga misbrug, er vel aktiv og ja oplever deres forbrugsmåling også virker og er aktiv. Så de ved direkte bøvl, hacking og misbrug KAN lukke eller afbryde adgang. Det er der. Men forstår de afskaffer fair use. Og monitore net og vores adgang og misbrug

Logan skrev:
Det forlyder at Stofa afskaffer fair-use... De lancerer også snart 300 Mbit. Mon de kommer før Yousee? :-)

Logan se her 

Det lader til at blive uafgjort, men spørgsmålet kan udvides... Hvem mon først kan tilbyde 300 Mbit til alle deres kunder? :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)