Spørg os om YouSee Bredbånd med 300Mbit

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints YouSee_BB har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Vi hedder Vibeke, Martin og Christian, og vi er til dagligt produktansvarlige for YouSee Bredbånd.

I starten af februar 2015 åbnede vi for sluserne og lancerede 300Mbit bredbånd hos YouSee. Nu har 300Mbit "levet" i lidt over en måned, og vi har gjort os de første erfaringer. Det har nogle af jer derude også, og I har sikkert nogle spørgsmål til os. Andre af jer har endnu ikke haft fornøjelsen, men har læst om det og sidder ligeledes inde med spørgsmål. Det kan være til selve produktet, tankerne og/eller teknologien bag, udrulningsplanerne eller noget helt fjerde. 

Vi vil gøre vores bedste for at svare på jeres spørgsmål om alt, der handler om YouSee Bredbånd med 300Mbit. Skyd løs - vi ved det meste :D

Venlig hilsen

Vibeke, Martin og Christian

Praktiske oplysninger

Denne tråd er åben for indlæg med spørgsmål til YouSee Bredbånd med 300mbit fra 17. marts klokken 12.00 til 17. marts klokken 18.00. Herefter siger vi tak, samler vi de relevante spørgsmål sammen og går i gang med at skrive svarene. 

Svarene bliver lagt op i en ny tråd senest klokken 15.00 i morgen, den 18. marts. Hvis vi får flere spørgsmål af samme karakter, slår vi dem sammen og kommer med et samlet svar.

16 Kommentarer

Hej YouSee,

Jeg er en af dem, som desværre ikke har fået adgang til 300 Mbit endnu, så det store spørgsmål er selvfølgelig: Hvornår kan jeg få det? :)
Har i en oversigt, som kan vise hvornår de enkelte områder forventes at få 300 MBit?
Jeg bor på Horsekildevej i Valby - hvis i ved hvornår jeg kan forvente adgang. Man rammer vel ind i 100 Mbit loftet nogle gange. ;)

Mvh
Anders

Ifølge Version2 leverer i 300Mbit til en tredjedel af kunderne og planlægger 1 Gbit til næste år (http://www.version2.dk/artikel/yousee-vil-levere-1-gigabit-internet-gennem-coax-nettet-i-2016-104614).

Jeg har 100 Mbit, og kan ikke finde noget sted, hvor der står, hvornår jeg kan opgradere.

Er der noget sted, hvor vi kan følge med i udrulningsplanerne?

Kommer 300mbit med som standard så man også kan få det som medarbejder rabat. Den kan ikke tilvælges idag men kommer den når den er udbredt til alle ?

Hej

Jeg vil sindsyg gerne snart have 300 MBIT.. hvornår kan jeg det?? bor i Gørtlerporten i Hvidovre.

hvordan kommer bland selv til at virke med 300mbit. kan man vælge højere upload eller er bland selv helt sløjfet?

stofa har med deres seneste opgradering fjernet fairuse grænsen, gør i det samme?

vil der komme nye modems til de kunder der får 300mbit? jeg synes ofte mit modem choker når den skal yde Max idag på 100mbit.
Du får nyt modem ja et ac modem ;) lækkert og der er ingen fairuse på 300mbit. kun på de lavere forbindelser.

Hvad er uploaden på 300Mbit?...

Hvornår kommer disse hastigheder i Glostrup/Hvissinge

/Frydendal

desværre ingen bland selv .

Lancering i Roskilde.?

planer for bland selv på 300Mbit ( evt blot til max den kan trække 200/160 ( eller sådan noget )?

Mulighed for allerede nu at opgradere modem og få glæde af AC ?

Mulighed for Fast IP

Er det korrekt at jeg mister min adgang til Yousee Play Musik hvis jeg opgraderer til 300Mbit medmindre jeg bestiller Yousee+ eller Yousee Mobiltelefoni også?

Jeg har i dag 100/20 og adgang til Yousee Play Musik.

Det vil jeg tro - jeg hænger også stadig fast i det gamle abonnement, men vil skifte det ud med 300 Mbit, når jeg får adgang til det. :)

300 Mbit lægger jo til mange enheder på. Hvilken erfaring har I med netværksudstyr hos brugeren? Altså er der nogle routere, der er bedre/dårligere end andre? Hvad skal man se efter?
Suplering til hyldesteds spørgsmål:

For at netværksudstyr(ledninger og stik) skal være op to date til en 300Mbit forbindelse, hvor nye skal disse så være, for at der skal være en chance for, at forventningerne til en 300 Mbit forbindelse kan blive indfriet?  

Hvordan bestiller jeg 300Mbit
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints YouSee_BB har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle,

Så er klokken blevet 18, og vi vil i gang med at besvare alle jeres gode spørgsmål - mange tak for det store engagement :)

Vi samler alle spørgsmål og svar i en ny tråd, som vi lægger op senest klokken 15 i morgen, onsdag. Igen, tak fordi I var med!

Vibeke, Martin og Christian

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Så er der svar fra Bredbånds-teamet - tak for interessen :)

/Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P