Spørgsmål

Spørgsmål ang. Philips Hue og Sagem 3890

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Jeg er netop flyttet og har i den forbindelse fået coax fra Yousee. I min tidligere bolig havde vi, internet fra TDC igennem telefonstikket. Ved den gamle forbindelse/router har mit Philips Hue altid fungeret upåklageligt, men efter at vi er flyttet, og fået ny router, fungerer den ikke længere. Den er forbundet til internettet og huben lyser som den skal, men den kan ikke forbindes til appen og det virker som om huben mister forbindelse til internettet, når den skal udføre en handling. Har prøvet genstart af router, hub, reset til factory indstilling uden held. Håber derfor nu, at der findes en herinde, som måske har oplevet det samme og været heldig med en løsning.

2 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Kbechy

Velkommen til YouSee Forum. Du mangler et svar, så det laver vi lidt om på.

Jeg må indrømme, at jeg ikke selv har det store kendskab til det system, men for god ordens skyld vil jeg prøve at høre dig, om du har forsøgt at resette modemmet? Ellers kan det være et forsøg værd.

Derudover kunne det også være fin info, om det både sker via 5 Ghz og 2.4 ghz netværket. Så kan det være, der sidder en med en idé til, hvad der kan være galt.

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 1
Badge
Efter skift fra Netgear til Sagemcom router havde jeg problemer med at tilgå min NAS-boks. Måtte helt fabriks-nulstille router og få Yousee til at rulle konfiguration på før det virkede.. Fik først mange ideer fra supporten omkring firewall osv.. men det var en total ny indlæsning af konf der skulle til for mig

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)