Slemme udfald om aftenen/natten

• Deltager
  • 0 kommentarer
Godaften. Jeg laver tråden her for at få noget hjælp uden at kontakte jeres telefon service, som jeg på ingen måde har haft positive oplevelser med.
Jeg har i løbet af den sidste uge, hvis ikke mere, oplevet hyppige og til tider langvarige udfald på mit internet. 
Der er altid både LAN og WLAN forbindelse kørende, og begge mister forbindelse samtidigt. Jeg har prøvet på fuldt opdateret Windows 7, 8.1 og nu også Windows 10, og problemet virker ikke til at være relateret til drivers eller netkort. 
Jeg har også prøvet at udskifte den standard YouSee router med en halv-decent Tenda router, som stadig får problemet. 

Jeg vil høre om i har nogle forslag til hvad problemet kan være eller om forbindelsen kan overvåges fra jeres side. Hvad kan jeg gøre for at finde ud af hvor problemet ligger?

3 Kommentarer

Jeg har haft lignende oplevelser, i går var der tilsyneladende planlagt nedetid for mit Internet (fik dog ingen e-mail, hvad jeg ellers gør), men derudover har jeg haft problemer startende mellem 1:00 og 1:30 siden natten til Tirsdag. Det er efterhånden ret træls, at nettet ryger i længere perioder af gangen (op mod 30 minutter). Det er værd at bemærke, at jeg også kører både WLAN og LAN, og problemet er det samme begge steder. Desuden har jeg testet med en LiveDistro for at udelukke bl.a. virus el. lign.

Kan rapportere om samme situation i Nyborg, selvom der intet oplyses under driftsinformation. Der kører fint fuld signal men hastigheden svinger konstant mellem top og bund.

Omdømme 3
Badge +1
Hej Elesis og jer andre.

Dette er et bruger til bruger forum så vi yder ikke direkte support herfra, men jeg vil gerne sørger for i kan komme videre med sagen og kan finde en løsning.

Elesis, den fejl du oplever tyder på en fejl i dit modem eller selve forbindelsen ud fra hvad du skriver du har prøvet, så selv om du ikke har haft det store held med vores telefoniske support, så er det dem du skal have fat i så det kan blive fejlmeldt.

Til jer andre, så skal i gøre det samme hvis i oplever disse problemer både trådløst og kablet, da fejlen, så oftest ligger på modemmet eller forbindelsen.

/Kevin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P