Sikkerhedspakken

• Deltager
  • 4 kommentarer
Kan ikke opdatere nye sikkerhedspakken
Fik besked på jeg først skulle afinstallere den jeg havde og så jente nye - men den fejler
Ringede til you see - sagde det var et " kendt" problem men kunne ikke hjælpe - skulle sendes skriftligt
Men her er 8-10 dages ventetid på svar - har nu en pc uden sikkerhed
Er der nogen der ha en løsning ?

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Prøv at skriv til dem på Facebook eller Twitter og hør hvad status er (send sags nr. med).

Hej - jeg er hverken på Facebook eller Twitter
Hej Najtak

Nu er du "heldigvis" ikke på facebook og Twitter,så du kommer ikke til at skrive personlige oplysninger på de sider, men jeg vil da heller ikke håbe at andre skriver personlige oplyaninger på offentlige sider på nettet.  

Personalet på Yousee  anbefaler kunder at skrive personlige oplysninger i en mail, sammen med et link til opslaget, men jeg tror desværre ikke, jeg må skrive den mailadresse her i forum. 

Jeg vil lige spørge om det er fra denne side, du har hentet sikkerhedspakken igen?

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/bredbaand/sikkerhedspakken/hent_sikkerhedspakken_igen.aspx

Sagde kundeservice moget om, hvad der var årsag til  det "kendte" problem? 

hej

Havde samme problem i går. Fik ikke hjælp i Yousee.

Løsningen for mig var at manuelt slette alle de filer man kan i mappen på c: med navnet Yousee. Så kunne jeg installere sikkerhedspakken igen. mvh. Søren

Ja jeg slettede via yousees link
Og nej han sagde intet om hvad det kendte problem var
Han sagde bare - han var ikke uddannet til at hjælpe med det
Og da det ikke var "mange " der havde ringet om det var det ikke at betragte som et "landsdækkende problem"
Hvorfor det ikke blev registreret som et sådant - hvorfor jeg selv måtte skrive på deres side
Jeg var inde og slette
Først via tilføj/fjern
Så via yousee's link - her skriver den den fjerner alt
Men måske skulle jeg lige tjekke pc om der fortsat hænger noget Yousee
Hej alle
Det er nu lykkedes mig at få sikkerhedspakken på...(uden hjælp fra YouSee) prøvede bare her til morgen
og den tog den ind :-)
Har nu bare problemer med en anden pc - hvor den har taget noget af det - men dele mangler
kan ikke scanne :-( - og "hver"  gang man prøver at afinstallere æder den en af licenserne
så har kun en af 5 tilbage - mon yousee kan åbne en specifik licens - er ikke meget for at få 0-stillet alle
og man kan ikke ringe om lørdagen -
Nå men den jeg havde problemer med i starten virker :-) 

Hej Nejtak

Jeg er ikke helt sikker på mit svar, så jeg undlader at svare, og håber en anden bruger lige kan svare dig. Godt det i det mindste virker på den første pc. :D

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Prøv at gå ind på "Mit YouSee". Gå så ind på "Mit bredbånd" og under Sikkerhedspakken (står ude til venstre) kan du se din abonnementsnøgle til sikkerhedspakken. Slet den fra den aktuelle PC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)