Serverfejl på aktivering af boks

Når jeg prøver at aktivere min yousee box til bredbånd (Gennem tv-stik) kan jeg komme ind på aktiveringssiden og se oplysninger osv. men når jeg prøver at trykke næste står der bare "Der er opstået en fejl, prøv igen senere", nogen som har prøvet noget lignende? Det er lidt træls at vi ikke kan aktivere vores net...

12 Kommentarer

Nu er serveren helt nede...

Not Found

The requested URL /hjaelp_og_support/driftsinformation.aspx was not found on this server.

Apache Server at aktiver.mitwifi.dk Port 80

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Den nye boks.? Er den på nettet.? Trådløst 5Ghz, eller med netkabel, ellers får du den ikke i gang.

Den er koblet til computeren med cat5 ethernet kabel og den er på internettet eftersom @ lyser ^^

Tak for svaret

Om det er den nye boks ved jeg ikke, men det er i hvert fald en 

Sagem F@st 3686 :)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Aner ikke om den vil virke på den måde, den skal på dit modem, enten trådløst 5Ghz eller med Kabel.

Omdømme 3

Badge +3
Så er det jo et Modem, det fremgik det jo ikke at det var.

du må undskylde at jeg ikke var klar nok, men jeg mente selvfølgelig et modem
Jeg oplever præcist samme problem lige nu. Jeg har skrevet til yousee's kundeservice, så må vi se hvad de siger. Det er i hvert fald ikke noget vi som forbrugere kan klare.

Jeg har samme problem idag. Ved installering og aktivering af nyt modem siger aktiveringssiden blot, at den er nede og skal prøve igen senere.

Jeg har præcis samme problem med at aktiverings siden sider prøv igen senere -_-
Har samme problem. Har måtte købe ekstra data.
Har snakket med Yousee de siger serveren der aktivere nettet først starter op mandag :/ har også købt extra data haha

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)