Svar

Samsung tv ingen forbindelse til internettet


  • Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har lige skiftet fra TDC DSL bredbånd til YOUSEE Coax bredbånd. og kan nu ikke komme på nettet trådløst med mit Samsung tv. Jeg har stadig TDC nettet og der virker stadig fint trådløst. Jeg kan godt komme i kontakt med yousee routeren. Men ikke på nettet. kan godt komme på nettet med kabel. Men det er ikke ok (jeg er gift, så kabler går ikke.). Har læst . at man kan ændre DNS til 8 8 8 8. Men det hjalp heller ikke, jeg har prøvet at opdatere tv'et, hjalp heller ikke.
icon

Bedste svar af carlo3 15 december 2016, 19:20

Så fik jeg svar fra Samsung, og det virker.
Jeg er ked af at høre at du oplever problemer med dit TV, men jeg har en mulig løsning.

Det første du skal gøre er at slukke for TV'et og tage strømstikket fra din stikkontakt.
Herefter skal du tage samtlige kabler fra TV'et (Antenne/HDMI/USB).

Nu skal du vente minimum 20 minutter inden at du kobler strømstikket til.
Med kun strømkablet til TV'et skal du kontrollere om dit trådløse netværk virker.
Hvis det gør skal du blot koble alle enheder til igen og derefter nyde dit TV.
:):):):):):)

Se original

1 Kommentar

Så fik jeg svar fra Samsung, og det virker.
Jeg er ked af at høre at du oplever problemer med dit TV, men jeg har en mulig løsning.

Det første du skal gøre er at slukke for TV'et og tage strømstikket fra din stikkontakt.
Herefter skal du tage samtlige kabler fra TV'et (Antenne/HDMI/USB).

Nu skal du vente minimum 20 minutter inden at du kobler strømstikket til.
Med kun strømkablet til TV'et skal du kontrollere om dit trådløse netværk virker.
Hvis det gør skal du blot koble alle enheder til igen og derefter nyde dit TV.
:):):):):):)

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)