Svar

Sagemcom 3890 port forwarding

Har problemer med at blive smidt af i spil på PS4 - der står i network test at nattype er 2, men den skifter i spil til 3. Problemet er opstået efter vi har fået ny router.

Har talt både med Yousee (ikke meget behjælpelig) og Playstation. Jeg skal tilføje/åbne nogle porte - og tilføje IP adressen på PS4.

Broadband router "Advanced -- Virtual Servers" men aner ikke hvad jeg skal skrive i port start, port slut og alle andre felter - er der nogle der har kendskab til hvad man gør?

I Forum skriver Yousee "Under External Port Start indtaster du dit ip-startport-nummer på WAN siden. Ved External Port End indtaster du dit ip-slutport-nummer på WAN siden." men hvad er WAB siden, startnummer osv?
icon

Bedste svar af Kasper 22 juni 2018, 14:31

Hej ForumBruger968

Velkommen til YouSee Forum :)

Vi har erfaret, at nogle af vores kunder oplever problemet med NAT TYPE skift og vi er i dialog med Sagemcom omkring dette, så vi kan få adresseret eventuelle uhensigsmæssigheder.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej ForumBruger968

Velkommen til YouSee Forum :)

Vi har erfaret, at nogle af vores kunder oplever problemet med NAT TYPE skift og vi er i dialog med Sagemcom omkring dette, så vi kan få adresseret eventuelle uhensigsmæssigheder.
Tak for svar.

Brugte to dage på at snakke med jeres support som sagde jeg selv skulle fixe problemet ved at indtaste og åbne diverse porte. Hvilket jeg andet sted fik at vide jeg endelig ikke skulle gøre hvis ikke jeg vidste hvad jeg gjorde. Og det gør man ikke Som almindelig forbruger.

Jeg blev virkelig skuffet over denne hjælp - har været Yousee kunde i mange år og synes altid I har hjulpet med problemer men denne gang løb jeg panden mod en mur.

Og da jeg ingen hjælp fik som kunne løse problemet var jeg nødsaget til at skifte min leverandør af bredbånd.

Efter skift af leverandør forsvandt problemet omgående og min hastighed steg som ekstra bonus til det dobbelte.

Jeg synes hele jeres support burde vide det samme som du fortæller nu så andre kunder ikke skal blive helt fustreret og være nødsaget til at skifte leverandør eller nøjes med et internet der ikke fungerer.

Jeg ønskede faktisk ikke at skifte men havde ikke et valg.

Men tak for svar 😃
Omdømme 5
Badge +7
Hej igen

Selv tak og jeg er da ked af at læse, at du har valgt at skifte udbyder.

Den type opsætning er uden for vores supportomfang, så det giver god mening, at du ikke har kunne få hjælp til dette ved telefonisk support. Det er desværre ikke alt vi hjælper med eller supporterer på.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)