Spørgsmål

Sagemcom 3686, bridge mode til Netgear Nighthawk AC1900

Hej,

Jeg har en Sagemcom 3686 v2, hvor performance desværre ikke lever helt op til mit behov. Jeg har derfor lige købt en Netgear Nighthawk AC1900 som jeg gerne vil bruge som router, men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke :-(

Jeg har været inde i Sagemcom indstillinger for at aktivere bridge mode, men jeg kan ikke få forbindelse til internettet gennem min Netgear router. Jeg har læst forummet igennem, uden at jeg er blevet meget klogere.

Er der nogle herinde som har erfaring med et ligende setup og kan hjælpe mig lidt på vej?

Mvh.

Kasper

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du aktiveret til din Netgear router via aktiveringsportalen https://aktiver.mitwifi.dk/ efter du har sat Sagem routeren i brige mode?
Omdømme 3
Badge +1
Slangefar skrev:

Har du aktiveret til din router via aktiveringsportalen https://aktiver.mitwifi.dk/ efter du har set Sagem routeren i brige mode?

Det er løsningen på hvorfor han ikke kan gå på nettet.
Jeg har ikke aktiveret min router via aktiveringsportalen, da jeg ikke kunne få forbindelse dertil :-S
Omdømme 7
Badge +7
Der var en gang med lignende problemer. Løsningen var vist noget med genstart:

1. Sagem i bridge mode
2. Genstart
3. aktiver.mitwifi.dk gennem din Netgear

Jeg har ført ledt efter det indlæg jeg tænker på, og har ikke kunnet finde det igen. Søgemulighederne på dette forum er ikke de bedste :( Der har været en del om 3686 i bridge mode, og du burde kunne finde en del om det med forskellige routere efter 3686. Det er måske bedre at bruge Google som søgemaskine.
Hej Igen,

Så kom der endelig hul igennem og jeg har fået forbindelse til internette gennem min Nighthawk AC1900. Jeg prøvede at komme ind på aktivere.mitwifi.dk efter at jeg havde sat Sagemcom til Bridge Mode, men jeg kunne ikke oprette forbindelse.

Heldigvis kunne Yousee's udviddede support indtaste routeren MAC nr direkte ind i mit system og herefter virker det som det skulle! :-)
Suk, jeg har brugt en hel aften til uden held at få det til at virke efter at have fået udleveret en 3890 fordi min Netgear 6250 har haft konstante problemer med at gå i stå flere gange dagligt efter opgradering af min central til Gigabit.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)